Για δύο λόγους μας απασχόλησε το περίπτερο του οίκου Pininfarina στην Γενεύη. Πρώτον για την έγκριση της παραγωγής του H2 Speed Concept -από την μητρική Mahindra, που παρουσίασε η εταιρία στην ελβετική έκθεση το 2016, και δεύτερον για τα αποκαλυπτήρια του νέου της concept.

Ξεκινώντας από το πρώτο, το H2 Speed θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 12 μονάδων (αντί για 10 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο). Κίνηση θα παίρνει από έναν κινητήρα υδρογόνου απόδοσης 503 ίππων, που επιτρέπουν να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 296 χλμ/ώρα.

Οι δεξαμενές του υδρογόνου θα μπορούν να γεμίζουν σε μόλις 3 λεπτά, ενώ παλιότερα είχε γίνει γνωστό ότι καθένα από τα αυτοκίνητα θα πωλείται έναντι του ποσού των 2,5 εκατ. δολαρίων.

Περνώντας τώρα στο νέο HK GT, ο ιταλικός οίκος Pininfarina μας αποκάλυψε το τέταρτο concept του, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Hybrid Kinetic Group, που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ. Το πολυτελές ηλεκτρικό 2+2 coupe, διαθέτει gullwing πόρτες, και είναι χτισμένο σε πλατφόρμα αλουμινίου.

Ο Pininfarina αναφέρει ότι οι εντυπωσιακές, απαλές καμπύλες του σχεδιασμού του HK GT μεταφέρουν αισθησιασμό, δύναμη και κομψότητα. Η μπλε απόχρωση και η λάμψη των φωτιστικών σωμάτων δημιουργούν αντίθεση με το γκρι χρώμα του αμαξώματος, με την εταιρία να λέει ότι θα κυκλοφορήσει στις ασιατικές αγορές.

Μηχανικά, διαθέτει μια μπαταρία 38 kWh, προερχόμενη από το Hybrid Kinetic, και τέσσερις μόνιμα ενσωματωμένους μαγνητικούς κινητήρες στους τροχούς, οι οποίοι προσφέρουν torque vectoring σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύ ανακοινώνεται στα 1.072 άλογα, με την μετάδοση να είναι δύο ταχυτήτων.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα επιταχύνει σε 2,7 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Το HK GT μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις διαφορετικές επιλογές range extender: ένα “μικρο-στροβίλο” χαμηλών εκπομπών που λειτουργεί με διάφορα καύσιμα, ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου μηδενικών εκπομπών, ή κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλής απόδοσης. Ο Pininfarina λέει ότι κάθε μια από τις επιλογές χαρίζουν στο αυτοκίνητο αυτονομία 1.000 χλμ., καθώς η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 160 χλμ.

Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης, το race και το Gran Turismo. To εσωτερικό στο πρώτο “βάφεται” κόκκινο, μέσω του κρυφού φωτισμού, με την οθόνη πίσω από το τιμόνι να προσφέρει περιορισμένες τεχνικές πληροφορίες, ενώ η κεντρική οθόνη παρέχει λεπτομερέστερες πληροφορίες, όπως τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, της επιτάχυνσης κλπ. Στο δεύτερο mode, ο εσωτερικός φωτισμός “παίρνει” ένα πιο απαλό γαλάζιο χρώμα.

Να θυμίσω πέρυσι στην ίδια έκθεση οι δύο εταιρίες είχαν παρουσιάσει το H600 που θα περάσει στη παραγωγή, ενώ στην έκθεση της Σαγκάη είχαν παρουσιάσει τα K550 και K750.