Πριν από περίπου δύο εβδομάδες, ο ιδιοκτήτης της κινέζικης Geely, o Li Shufu έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της γερμανικής Daimler, εξαγοράζοντας το 9,69% των μετοχών της για περίπου 9 δισ.

Πριν γίνει αυτό, όμως, η Geely μέσα στο 2017 είχε συζητήσει με τον John Elkann και άλλα στελέχη της FCA προκειμένου να δουν αν υπάρχει δυνατότητα εξαγοράς της εταιρίας. Σύμφωνα νέες πληροφορίες, ο Li Shufu πρότεινε αρχικά να εξαγοράσει την FCA έναντι των 20 δις δολαρίων, για το 71 % των μετοχών, προσφορά που απορρίφθηκε. Ο κινέζικος όμιλος επανήλθε με νέα προσφορά ύψους 22 δις δολαρίων, κάτι που επίσης δεν βρήκε ανταπόκριση.

Δύο πηγές με άμεσους δεσμούς με τις συζητήσεις διατύπωσαν διαφορετικές απόψεις για το γιατί μια συμφωνία δεν συνέβη. Η πρώτη -ανώνυμη- πηγή, δήλωσε ότι η προσφορά των 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων θεωρήθηκε πολύ χαμηλή, με την Exor να ήταν πεπεισμένη ότι θα μπορούσε να αποκομίσει περισσότερη αξία πωλώντας FCA σε μέρη.

Η δεύτερη πηγή δήλωσε ότι η FCA ήταν ανοικτή για να δεχτεί συμφωνία ύψους 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν αποκλείονταν οι Alfa και Maserati, με την Geely να ήταν αυτή που απέρριψε αυτή την ιδέα. Και κάπως έτσι, οι συζητήσεις ολοκληρώθηκαν στα τέλη του Αυγούστου του 2017.