Στην έκθεση της Γενεύης, είδαμε από κοντά τη νέα 911 GT3 RS και πραγματικά ήταν ερωτεύσιμή, όπως επίσης και αυτό το έντονο πράσινο χρώμα. Ο Henry Catchpole είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Andreas Preuninger, επικεφαλής του GT τμήματος της Porsche, και μας μεταφέρει κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το νέο δημιούργημα του.

Για παράδειγμα, οι NACA εισαγωγές αέρα στο καπό είναι για την ψύξη των δίσκων, ενώ οι αεραγωγοί στα φτερά είναι μεγαλύτεροι και δανεισμένοι από την 911 GT2 RS. Ακόμα, η νέα 911 GT3 RS έχει κρυμμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, που αυξάνουν την κάθετη δύναμη, προερχόμενα από την GT4.

Να θυμίσω ότι το μοντέλο φορά έναν 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος δυνάμωσε κατά 20 άλογα σε σχέση με το παρελθόν, και πλέον αποδίδει 520 στις 8.250 σ.α.λ, με την ροπή να παραμένει η ίδια στα 460 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 312 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο PDK κιβώτιο και έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ.

Η Porsche έχει βελτιώσει το σύστημα τετραδιεύθυνσης, την ανάρτηση αλλά και την αεροδυναμική του μοντέλου, ενώ πατάει σε ελαφριές ζάντες διαστάσεων 20″ και 21″ με ελαστικά 265/35 και 325/30 αντίστοιχα.

  • gv

    πιασε 3-4 για μενα..
    πραγματικα ειναι τοσο ομορφη,σπανια και πολυτιμη που μια δε φτανει!
    αν τρακαρεις?αν στη κλεψουν?αν καει/καταστραφει για οποιοδηποτε λογο?
    μπορει να μη ξαναυπαρξει τετοιο αμαξι!