Σε αναβρασμό βρίσκεται η Polestar, καθώς έχει ξεκινήσει την κατασκευή του εργοστασίου της στην Κίνα, ετοιμάζεται να ανοίξει τα νέα γραφεία της στη Σουηδία, ενώ έχει παρουσιάσει το πλάνο της για τα μοντέλα που θα παρουσιάσει σε βάθος τριετίας. Η Polestar είναι μια εντελώς διαφορετική μάρκα, με τις δικές της αντιπροσωπείες, οι οποίες θα ονομάζονται “Polestar Spaces”, παρότι μερικά εκ των οχημάτων της θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα μοντέλα της Volvo.

Το Polestar 1, αφού παρουσιάστηκε πέρσι τον Οκτώβριο, έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης την περασμένη εβδομάδα, με την παραγωγή του να ξεκινά πριν το τέλος του 2018, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στις αρχές του 2019. Σήμερα, η σουηδική εταιρία ανακοίνωσε ότι άνοιξε το βιβλίο παραγγελιών του σε 18 χώρες παγκοσμίως. Αυτές είναι η Κίνα, οι Η.Π.Α, η Σουηδία, η Γερμανία, η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Δανία, η Φινλανδία, η Μεγάλη Βρετανία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Αυστρία, η Ελβετία και ο Καναδάς.

Μέχρι στιγμής έχουν εκδηλώσει ενδιάφέρον πάνω από 7.000 άτομα και για να παραγγείλει κάποιος το αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσει -επιστρέψιμη- προκαταβολή €2.500, με την τιμή του να αναμένεται να κυμανθεί στην Ευρώπη από €140.000 μέχρι €160.000. H Polestar σκέφτεται παράλληλα να αυξήσει την παραγωγή του Polestar 1, λόγω της αυξημένης ζήτησης. Ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να κατασκευάζει 500 αυτοκίνητο ανά χρόνο, ώστε σε βάθος τριετίας να κατασκευάσει 1.500.

Όπως ξέρεις, το Polestar 1 είναι ένα υβριδικό δίπορτο, τετραθέσιο coupe, με απόδοση 600 ίππων και 1.000 Nm. Έχει ηλεκτρική αυτονομία 150 χιλιομέτρων και κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2,0-λιτρος Drive-E βενζινοκινητήρας, o οποίος κινεί τον εμπρός άξονα, ενώ πίσω σε κάθε έναν τροχό υπάρχει και από ένας ηλεκτροκινητήρας.

  • Anestis Genk

    50 εκατομμύρια δραχμές για δίλιτρη μπροστοκούνα;
    Ζητούνται προοδευτικά κορόιδα

    • mixalhs7

      Υβριδικο 4κινητο με 600 αλογα και 1000nm ροπη περιορισμενης παραγωγης στα 150.000 ευρω ειναι μια λογικη τιμη σημερα.

    • Giannisk

      Βασικά είναι τετρακίνητο με τον βενζινοκινητήρα να κινεί τον μπροστινό άξονα και τα ηλεκτρικά μοτέρ τον πίσω. Αν αναλογιστείς ότι ένα μεγάλο υβριδικό SUV φτάνει και ξεπερνάει τα 100.000€, αυτό σαν σπορ όχημα με 600 άλογα, περιορισμένης παραγωγής κινείται στην (παράλογη) λογική.

  • Giannisk

    Γιατί η τεχνολογία δεν περνάει και στα επιβατικά της volvo? Δεν θα με χάλαγε ένα S60 ή S90 με 600 άλογα. Κανέναν δεν θα χάλαγε.

  • Bon Viveur

    τρέχω να προλάβω….