Χθες η Cadillac παρουσίασε το ανανεωμένο CT6 που απόκτησε και V-Sport έκδοση η οποία φορά τον ολοκαίνουργιο twin-turbo 4,2-λίτρων V8 κινητήρα με αλουμινένιο μπλοκ, απόδοσης 550 ίππων με 850 Nm ροπής.

Ο ίδιος κινητήρας θα βρίσκεται και στη καρδιά της κεντρομήχανης Corvette, με τον κινητήρα και τη νέα Corvette να κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο της GM, στο Bowling Green του Kentucky.

Η 8η γενιά του πετυχημένου σπορ αμερικάνικου μοντέλου θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2019, με την Chevrolet να επενδύει στο εργοστάσιο της στο Bowling Green του Kentucky περί τα 700 εκ. για τεχνολογική ανάπτυξη και νέο τμήμα βαφής, προκειμένου να προχωρήσει στην κατασκευή της κεντρομήχανης πλατφόρμας, η οποία θα αλλάξει την ιστορία του μοντέλου το οποίο κυκλοφορεί από το 1953.

Με την προαναφερθείσα απόφαση να υποκινείται κυρίως από την θέληση των επικεφαλών να φέρουν νεότερους αγοραστές στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Chevrolet και ενδεχομένως να αλλάξουν το αγοραστικό target group της εταιρείας.

Η κεντρομήχανη Corvette θα προσφέρεται με δύο DOHC twin-turbo V8 κινητήρες, έναν 4,2-λίτρων και έναν 5,5-λίτρων, όπως και με τον τωρινό V8 6,2-λίτρων της.

Σύμφωνα με έγγραφα που έχουν διαρρεύσει εδώ και μερικούς μήνες, ο 5,5-λίτρων V8 κινητήρας θα παράγει 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, έγγραφα αναφέρουν πως η τωρινή γενιά της Corvette θα προσφέρεται στην αγορά έως το 2021, κάτι που σημαίνει πως θα προσφέρεται παράλληλα με τη νέα γενιά.