Το απόλυτο σημείο αναφοράς της McLaren είναι η Red Bull Racing. Η αυστριακή ομάδα είναι η κορυφαία αυτή τη στιγμή με το power unit της Renault, διαθέτοντας το καλύτερο σασί, όντας στο κορυφαίο group δυναμικότητας, μαζί φυσικά με τη Mercedes και τη Ferrari.

Μπορεί στις κατατακτήριες η MCL33 να ήταν το έκτο ταχύτερο μονοθέσιο, όμως στον αγώνα ο ρυθμός ήταν βελτιωμένος. Ο Fernando Alonso έκανε το pit stop του κατά τη διάρκεια του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας για να κερδίσει θέσεις. Έτσι, εγκαταστάθηκε στην πέμπτη θέση, κρατώντας τον Max Verstappen πίσω του μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Ισπανός είναι ικανοποιημένος από την ανταγωνιστικότητα της MCL33 στον αγώνα, ενώ λέει για μία ακόμα φορά πως θα έρθει αρκετή ακόμα απόδοση στους επόμενους αγώνες, αφού την ξεκλειδώνουν διαρκώς, γι’ αυτό και επόμενος στόχος τους είναι η Red Bull και η κορυφαία τριάδα.

Είναι ο πρώτος αγώνας για τον συνδυασμό μας, οπότε θα έρθουν περισσότερα και ελπίζουμε ότι από το Μπαχρέιν θα δούμε δούμε ένα ακόμα βήμα προόδου, και η Red Bull θα είναι ο νέος στόχος. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες στο μονοθέσιο που ακόμα δεν έχουμε ξεκλειδώσει.

Αυτή τη στιγμή, η Red Bull είναι ξεκάθαρα μπροστά από εμάς και είναι στο αποκλειστικό group των Mercedes, Ferrari και Red Bull. Η McLaren είναι πρόθυμη να μπει σε αυτό το group και πιστεύω ότι στους επόμενους αγώνες θα ξεχάσουμε το group στο μέσον του grid, έχοντας βλέψεις σε αυτές τις τρεις κορυφαίες ομάδες.

Αυτό που είχε πει ο Ισπανός το Σάββατο πραγματοποιήθηκε την Κυριακή. Η McLaren τα έκανε όλα σωστά, εκμεταλλευόμενη τα προβλήματα των αντιπάλων της, με αποτέλεσμα να πάρει 12 βαθμούς στον πρώτο αγώνα.

Το περιμέναμε λίγο πολύ για να είμαι ειλικρινής. Ξέραμε ότι είχαμε έναν δυνατό αγωνιστικό ρυθμό και καλύτερο απ’ ό,τι στις κατατακτήριες. Εκμεταλλευτήκαμε, ωστόσο, μερικά προβλήματα που είχαν οι άλλοι. Είμαι ικανοποιημένος, ήταν μια σπουδαία ομαδική δουλειά, η ενσωμάτωση του power unit σε δύο-τρεις μήνες και ο ανασχεδιασμός μέρους του μονοθεσίου τον χειμώνα. Τώρα, είμαστε εδώ, με και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς, την πέμπτη θέση, οπότε είμαι χαρούμενος για το καλό ξεκίνημα.

  • Giannisk

    Fernando έχετε ακόμη πολύ δρόμο για να πλησιάσετε την RBR. Ότι δεν σε προσπέρασε ο Max δεν λέει τίποτα σε μία πίστα που είχαμε μόλις ένα προσπέρασμα.

    • Hercooligan

      Αν το Mclaren του Alonso φορούσε ακόμα Honda, θα τον περνούσε σαν σταματημένο, αυτό είναι βέβαιο. Οπότε άσε να χαρεί ο άνθρωπος την 5η θέση… 3 χρονάκια πίκρας και στον πρώτο αγώνα 5ος με κινητήρα που τον φόρεσε πριν 2 μήνες…. εεεε κάτι λέει αυτό!

    • Giannisk

      Να μην παίρνουν τα μυαλά του αέρα. Παραμένει κορυφαίος οδηγός στο grid αλλά η Macca είναι πολύ πίσω από την rbr.

  • Lefteris2432

    Και η Red Bull στοχευει στην Ferrari..

  • Nerazzuro21

    Χαμηλά τη μπάλα. Το χτεσινό αποτέλεσμα ήταν αρκετά τυχερό και στη McLaren δεν πρέπει να έχουν ψευδαισθήσεις. Μακροχρόνια, ναι. Στόχος πρέπει να είναι το κλείσιμο της ψαλίδας με την RBR. Στο πρώτο μισό της σεζόν, όμως, ο στόχος της McLaren πρέπει να είναι η καθιέρωση ως best of the rest. Κάτι που, για την ώρα, δεν ισχύει.

  • Hercooligan

    ΟΚ είχε τύχη αλλά και αξιοπιστία, ας μην ξεχνάμε ότι έρχονται σημαντικές αναβαθμίσεις στο σασί. Πιστεύω ότι φέτος θα δούμε επιτέλους ανταγωνιστικά τα Mclaren.

  • Mika

    Πολλα ψωμια ακομα μεχρι να φτασουμε μπροστα….
    Το θεμα ειναι πως θα αντιδρασουν, οταν γινει καποια πατατια, στα pits η στη στρατηγικη…Εκει χρειαζεται καθαρο μυαλο,να το ξεπερασουν γρηγορα και να επικεντρωνονται συνεχως στη βελτιωση..

  • Mitsos Ribopaido

    Hρεμα Νando, η rb ειναι πολύ μπροστά δίπλα στην φερράρι.. εκτος αν στοχεύεις και την φερράρι..
    Κοιτά να καθιερωθείς μπροστά απο χαας κυρίως και βλέπουμε μετα

    • georgekaras

      αυτη την φερραρι λεει