Στη φετινή έκθεση του Παρισιού θα παρουσιαστούν τα νέα Citroen C5, Peugeot 208 και Renault Clio. Το νέο Clio θα βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B και κίνηση θα παίρνει από τον υβριδικό 1,5 dci μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το αυτοκίνητο. Επίσης θα προσφέρεται με τον turbo 0,9-λίτρων και με τον 1,3-λίτρων turbo κινητήρα. Επιπλέον το νέο Clio θα αποκτήσει κάποια μια σειρά από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Eolab που θα το βοηθήσουν να μειώσει και άλλο τους ρύπους.

Σχεδιαστικά θα δανείζεται στοιχεία από το νέο Megane και στο εσωτερικό του νέου Clio θα υπάρχουν καλύτερης ποιότητας υλικά, μια μεγάλη οθόνη αφής με απτική ανάδραση, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control). Σε ότι αφορά τις ημι-αυτόνομες τεχνολογίες, αυτές θα είναι επιπέδου 2 κάτι που θα δίνουν τη δυνατότητα στο μοντέλο να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει μόνο του σε συνθήκες κίνησης, αλλά θα απαιτείται από τον οδηγό να έχει επαφή με το τιμόνι.

Το νέο Peugeot 208 θα βασίζεται στη νέα CMP πλατφόρμα που θα το κάνει ελαφρύτερο, κάτι που θα συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Το μέγεθος του θα μεγαλώσει, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο στους επιβάτες.

Σε ότι έχει να κάνει με το νέο Citroen C5, αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα είναι πως αυτό δεν θα είναι ένα κλασσικό σεντάν, αλλά θα διαθέτει μέρος της Cactus νοοτροπίας, κάτι που ίσως σημαίνει πως θα συναντάμε σε αυτό ορισμένα SUV στοιχεία, αλλά και τα airbumps στις πόρτες.