Η Hyundai προσφέρει σήμερα στην αγορά δύο ηλεκτρικά μοντέλα, το Ioniq Electric και το Kona Electric. Η μετάβαση αυτή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει βάλει σε σκέψεις τα συνδικάτα των εργαζομένων της εταιρίας, με τον πρόεδρο της συνδικαλιστικής ένωσης, Ha Ha-young, να εκφράζει την ανησυχία του πως ίσως τα ηλεκτρικά μοντέλα οδηγήσουν σε μείωση των θέσεων εργασίας, επειδή είναι πιο απλά στη κατασκευής τους σε σχέση με τα μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως είπε:

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καταστροφικά. Είναι κακά. Είμαστε πολύ νευρικοί. Πιστεύουμε πως το 70% των θέσεων εργασίας θα χαθούν λόγω αυτών.

Ο Ha-young είπε πως μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, 30.000 με 50.000 υπάλληλοι θα συνταξιοδοτηθούν και κανείς δεν ξέρει αν οι υπάλληλοι αυτοί θα αντικατασταθούν από νέο προσωπικό.

Η Hyundai μαζί με την Kia μέσα στα επόμενα 8 χρόνια θα παρουσιάσουν στην αγορά 38 “πράσινα” αυτοκίνητα, επενδύοντας 17,6 δισ. ευρώ. Ανάμεσα σε αυτά, θα υπάρχουν 7 ολοκαίνουργια μοντέλα, τα οποία και θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Ορισμένα από τα 38 μοντέλα θα είναι υβριδικά, κάποια plug-in υβριδικά, κάποια ηλεκτρικά και κάποια θα κάνουν χρήση κυψελών υδρογόνου, με την Hyundai να θεωρεί τα τελευταία ως την καλύτερη λύση για την μελλοντική κινητικότητα.