Ο επικεφαλής της Volvo της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), Lex Kerssemakers, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι από σήμερα μέχρι και το 2020 η εταιρία του δεν θα παρουσιάσει κάποιο νέο μοντέλο, αλλά αντ’αυτού θα επικεντρωθεί στην “ηλεκτροποίηση” της υπάρχουσας γκάμας, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Θα ήταν ωραίο να έχουμε ένα cabrio ή ένα coupe. Είναι το κερασάκι στην τούρτα, αλλά δεν τα χρειάζεσαι για να επιβιώσεις.

Σύμφωνα με τον Kerssemakers, η Volvo στοχεύει για το 2025 το 25% των ετήσιων πωλήσεων της να είναι ηλεκτρικά μοντέλα, για να προσθέσει:

Καλύπτουμε το 98% της αγοράς με το υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας. Οι στόχοι μας για την ηλεκτροκίνησης δείχνουν ότι το παίρνουμε πολύ σοβαρά, και επεκτείνουμε γρήγορα τους ηλεκτροκίνητους κινητήρες μας.

Η Volvo έχει βάλει ως στόχο να πουλήσει 1.000.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2025. Ο στόχος αυτός έχει ονομαστεί “omtanke” από την Volvo, που στα σουηδικά σημαίνει “αντιπαροχή” ή “φροντίδα”, με την εταιρία να θέλει ενιαίο, παγκόσμιο standard στους φορτιστές. Μάλιστα πιστεύει πως η μείωση του κόστους των μπαταριών θα επιτρέψει τα ηλεκτρικά μοντέλα να έχουν παρόμοια τιμή με τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, κάνοντας τα ελκυστικά στους καταναλωτές. Επί του παρόντος, το 14% των πωλήσεων του XC90 σε παγκόσμιο επίπεδο είναι plug-in, με την εταιρία να αναμένει πως περίπου το 15% των πελατών του νέου XC60 θα το προτιμήσει με τον υβριδικό κινητήρα.

Υβριδικό σύνολο θα αποκτήσει και το νέο XC40, ενώ το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα προσφέρει η εταιρία θα είναι η αντίστοιχη έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου, που λέγεται ότι θα κυκλοφορήσει το 2019. Αναφορές θέλουν την ηλεκτρική έκδοση του XC40 να έχει αυτονομία 500 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 400 χλμ σε πραγματικές συνθήκες.

Το 2017, η Volvo πούλησε 571.577 αυτοκίνητα, μια αύξηση 7% από το 2016, με στόχο τις 800.000 αυτοκίνητα το 2020. Τέλος, ο Kerssemakers επιβεβαίωσε ότι κάποια στιγμή μέσα στο 2019 θα δούμε και το νέο V40, το οποίο θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) με το XC40, και στιλιστικά θα αποτελεί μια εξέλιξη του σημερινού μοντέλου.