Σύμφωνα με έρευνα 350 ιδιοκτητών Model S και Model X οι μπαταρίες των μοντέλων της Tesla διατηρούν το 90% της χωρητικότητάς τους μετά από 160.000 μίλια (257.500 χλμ).

Η έρευνα των 350 ιδιοκτητών μοντέλων της Tesla σε Ολλανδία και Βέλγιο, έδειξε επίσης πως οι μπαταρίες χάνουν το 5% της χωρητικότητάς τους μετά από 50.000 μίλια (80.470 χλμ). Μέχρι τα περίπου 300.000 χλμ, οι μπαταρίες διατηρούν το 90% της χωρητικότητάς τους, ενώ μέχρι τα 800.000 χλμ, οι μπαταρίες διατηρούν το 80% της χωρητικότητάς τους.

Η Tesla δεν προσφέρει εγγύηση στη χωρητικότητά των μπαταριών για των Model S και Model X, αλλά εγγυάται πως το Model 3 θα διατηρεί το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από 120.000 μίλια (193.000 χλμ) για την μεγάλη μπαταρία και 100.000 μίλια (161.000 χλμ για την μικρή μπαταρία.

Η απώλεια της χωρητικότητας της μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου είναι μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες για τους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων, οπότε αυτά τα νέα δεδομένα, βασισμένα στην πραγματική χρήση του κόσμου, θα πρέπει να είναι καθησυχαστικά.

  • Smartass

    Οι μπαταρίες των ID μοντέλων του Ομίλου τι διάρκεια ζωής θα έχουν.
    Βέβαια για να το μάθω πρέπει πρώτα νααααααααααααα μπουν στην παραγωγή για να αρχίσει η διάθεση τους στα πελατάκια.
    :D

    • παντως αυτα σιγουρα θα πρεπει να περασουν απο την δοκιμασια του κρας τεστ….μιας και ειναι νεα μοντελα παραγωγης…σε αντιθεση με κατι αλλα που ειναι βελτιωμενα !!!
      γιατι καλο να ριχνεις το φαρμακι σου….αλλα να μην κανεις και τον κινεζο οταν σε ρωτανε !!! :-D

    • Smartass

      Όταν κόβεται και ράβεται ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να περνάει από έλεγχο;
      Από πότε η PQ35 έγινε κεντρομήχανη – πισωκούνα;;;
      Μόλις πριν λίγο κατάλαβα γιατί ενόχλησε το σχόλιο μου.
      Μπήκα στο site της Memminger και ω τι έκπληξη είναι γερμανική εταιρία.
      http://www.feine-cabrios.de/
      ;)

    • και που ξερεις τι ακριβως μετατροπη εχει γινει ??
      η πλατφρομα ειναι αρθωτη ;-)
      παντως ετσι στα γρηγορα μου ηρθε στο μυαλο η ΜΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρια μεCEO τον γνωστο φαλακρα….. ΚΟΝΙ για να μην σε κουραζω……που σαν εταιρια με μικρη παραγωγη οχηματων δεν περνουσε τα κρας τεστ..και γιαυτον τον λογο δεν επαιρνε και εγκριση στην αμερικη !!!

      αλλα οπου βλεπεις γερμανικο….εκει να σταξεις χολη…και δικαιωμα σου !!! αλλα ναξερουμε και τι λεμε !!!

    • Smartass

      Κούκου ρούκουκου σουπίτσα,
      κούκου ρούκουκου γιαχνί.
      Τραγουδούσε ο Γιώργος Μαρίνος.
      :D

    • θα μπορουσες να πεις το απλο ”δεν εχω να απαντησω κατι……. ” ”μπορει να εκανα λαθος δεν το γνωριζα…”
      τωρα εσυ μιλα για τον μαρινο !!!! :-D

  • Contor

    Θα πρέπει βέβαια να συνυπολογιστεί και η μέση θερμοκρασία των χωρών αυτών γιατί σε χώρες όπως η Ελλάδα με αρκετά υψηλότερες καλοκαιρινές θερμοκρασίες λογικά αυτός ο δείκτης απόδοσης θα είναι χαμηλότερος.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Η TESLA έχει πολύ καλό κύκλωμα ψύξης-θέρμανης των μπαταριών,ώστε να διατηρεί σταθερή περίπου θερμοκρασία στις μπαταρίες.
    Παρόμοια τεχνολογία χρησιμοποιεί και στα Powerwall,συστήματα μπαταριών για οικιακές εφαρμογές.
    Στα πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα,καλό κύκλωμα θερμικής προστασίας των μπαταριών,έχει το RENAULT ZOE.