Με την παρουσίαση της 918 Spyder, η Porsche λάνσαρε και το Weissach πακέτο αναβάθμισης. Αυτό βελτιώνει το γερμανικό hypercar, καθώς περιλαμβάνει πληθώρα ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων και μερών. Από την οροφή, του καθρέφτες και το πλαίσιο του παρμπρίζ, μέχρι την πίσω αεροτομή. Περιλαμβάνει κεραμικά ρουλεμάν, βίδες chassis από τιτάνιο, ελαφρύτερο σύστημα πέδησης, σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω κ.ά. Μαζί με την μερική αφαίρεση ηχομόνωσης, οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση κατά 41 κιλά του βάρους της 918 Spyder, ενώ στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες με την τοποθέτηση λίγο περισσότερης alcantara και πιο σημαντικά, ζώνες 6 σημείων.

Μετά την 918 Spyder ακολούθησαν οι 911 GT2 RS και η ανανεωμένη 911 GT3 RS, με το προαιρετικό Weissach πακέτο της πρώτης να μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 30 κιλά. Ακόμα διαθέτει αρκετά μέρη κατασκευασμένα από CFRP και τιτάνιο, όπως για παράδειγμα: οροφή, κάλυμμα χώρου αποσκευών, αντιστρεπτικές ράβδοι, coupling rods και στους δύο άξονες και ζάντες από μαγνήσιο.

Από την άλλη, το πακέτο της δεύτερης αντικαταθιστά τις “απλές” ζάντες του αυτοκινήτου, με νέες μαγνησίου οι οποίες μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου κατά 11 κιλά. Το πακέτο αντικαθιστά την οροφή μαγνησίου με carbon, κάτι που σύμφωνα με την Porsche μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά μισό κιλό, και κατά περίπου ένα κιλό σε σύγκριση με την αλουμινένια οροφή των “συμβατικών” 911. Επιπλέον, η εταιρία τοποθετεί carbon στις αντιστρεπτικές μπάρες και στις ράβδους σύζευξης των αναρτήσεων, μειώνοντας το βάρος κατά 5,4 κιλά.

Συνεχίζοντας, αφήνοντας “γυμνά” τα carbon μέρη του αυτοκινήτου, όπως το εμπρός καπό, τους καθρέφτες και την πίσω αεροτομή, με το βάρος να μειώνεται κατά περίπου ένα κιλό. Τέλος, τα carbon paddles στο τιμόνι, καθώς και τα carbon μέρη πάνω στο τιμόνι, μαζί με τα νέα πατάκια αφαιρούν συνολικά άλλο ένα κιλό από το βάρος. Έτσι, με το Weissach πακέτο και τις ζάντες μαγνησίου, το βάρος του αυτοκινήτου πέφτει στα 1.430 κιλά.

Φαίνεται, όμως, ότι η εμπορική επιτυχία των παραπάνω πακέτων είναι τέτοια που ίσως κάνει την Porsche να προσφέρει και σε υπόλοιπα μοντέλα. Χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του GT τμήματος της εταιρίας, Andreas Preuninger, δήλωσε:

Δεν θα αποκλείσω ότι κάποιο πακέτο ελαφρώματος θα βρει το δρόμο του σε άλλα μοντέλα στο μέλλον. Δεν έχουμε προγραμματίσει τίποτα ακόμα, είμαστε πολύ απασχολημένοι. Μην περιμένετε να δείτε το Cayenne Weissach τον επόμενο μήνα.

Πολλοί από τους ιδιοκτήτες των παραπάνω αυτοκινήτων μας είπαν ότι θέλουν να τα κάνουν ελαφρύτερα, θέλουν να τοποθετήσουν πιο ελαφριά υλικά. Αυτή είναι η απάντησή μας [το Weissach πακέτο] σε αυτή την ανάγκη, η οποία είναι προφανώς πολύ υψηλή.