Το γράφω και το ξαναγράφω πως το τέλος των εκθέσεων αυτοκινήτου πλησιάζει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες με επιβεβαιώνουν όλο και περισσότερο, μιας και η μια μετά την άλλη, γυρνούν την πλάτη στις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων.

H Nissan έκανε γνωστό πριν από μερικές εβδομάδες πως δεν θα πάει στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο γιατί δεν έχει τίποτα να δείξει. Στη φετινή Γενεύη δεν πήγαν οι Opel, DS και MINI, στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης δεν πήγαν 10 αυτοκινητοβιομηχανίες, στο Ντιτρόιτ του 2019 δεν θα πάνε BMW και Mercedes, και σήμερα έγινε γνωστό ότι η BMW θα έχει μειωμένη παρουσία στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2019.

Βλέπεις οι παρουσιάσεις μέσω του διαδικτύου αλλά και διαφορετικών events που δημιουργούν οι ίδιες οι εταιρίες, έχουν κάνει όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να γυρνούν την πλάτη στα ακριβά “διεθνή σαλόνια”.

Σύμφωνα με τη γερμανική έκδοση Handelsblatt, η BMW σκέφτεται να μειώσει τον προϋπολογισμό της από τα 25 στα μόλις 5-6 εκατομμύρια ευρώ για την συμμετοχή της σε μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων, όπως αυτή της Φρανκφούρτης, της Γενεύης και του Παρισιού. Έτσι στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2019, το περίπτερο της BMW θα είναι πολύ μικρότερο από αυτό που είχε στην έκθεση του 2017. Συγκεκριμένα από τα 11.000 τ.μ θα μειωθεί στα 3.000 τ.μ.

Η BMW θέλει να μεγαλώσει την παρουσία της σε εκθέσεις τεχνολογίας όπως η CES που διεξάγεται κάθε χρόνο στις αρχές Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας, στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη και σε εκθέσεις αυτοκινήτων στη Κίνα, στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως.