Το Schuppan 962CR, δημιουργήθηκε από τον Vern Schuppan για τον “εορτασμό” της νίκης του στο 1993 Le Mans, πίσω από το τιμόνι μίας Porsche 956. Όπως είναι εμφανές από το όνομα, το 962CR αποτελεί στην ουσία μία εκδοχή έκδοσης δρόμου της ιστορικής Porsche 962.

Ο Schuppan συνεργάστηκε με την ίδια την Porsche για την εξέλιξη του ανθρακονημάτινου monocoque του 962CR ενώ ο κινητήρας έχει στενή συγγένεια με τον κινητήρα που κινούσε το αγωνιστικό. Πρόκειται για έναν αερόψυκτο flat-six 3,3 λίτρων με δύο turbos που απέδιδε 600 άλογα στις 7.000 σ.α.λ και 650 Nm στις 6.800 σ.α.λ.

Συνδυαζόταν δε με ένα 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που έστελνε την ισχύ στους πίσω τροχούς. Με δεδομένο ότι το βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνούσε τα 1.050 κιλά, καταλαβαίνεις για τι επιδόσεις μιλάμε. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση, έρχονταν σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ήταν –σύμφωνα με την εταιρία φυσικά- 370 χλμ/ώρα.

Μόλις 6 κατασκευάστηκαν και από αυτά, γνωρίζουμε μόνο για τα 5. Ένα βρίσκεται στις Η.Π.Α., τρία βρίσκονται στην Ιαπωνία, ένα είναι αυτό που πωλείται και ένα καταστράφηκε. Με 49.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και όντας το μοναδικό κίτρινο –αν και ξεκίνησε τη ζωή του ως ασημί- είναι σίγουρο ότι θα πωληθεί πολύ ακριβά.

  • Anestis Genk

    Το καλύτερο πορσικό με διαφορά, αν όχι το καλύτερο αμάξι.

  • xtra

    μπροστα δειχνει να τους τελειωνε το μελανι….

    Γενικα ομως , ικανο και ενδιαφερον !
    Αυτη η testarossa παντως , πρεπει να ειχει κανει απιστευτη αισθηση με τους αεραγωγους της…