Σε έναν από τους πιο συγκλονιστικούς αγώνες της σύγχρονης εποχής του DTM, ο Timo Glock είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, μπροστά από τον Mike Rockenfeller, που προσπέρασε στον τελευταίο γύρο τον νικητή του πρώτου αγώνα Gary Paffett, με τους τρεις οδηγούς να δίνουν επικές μάχες στον 55-λεπτο κυριακάτικο αγώνα. Ο Mattias Ekström, πάντα θεαματικός, έδωσε την τελευταία του παράσταση μπροστά στους οπαδούς και αποχαιρέτησε το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού που πιστά “υπηρέτησε” 17 χρόνια.

Στα μεσημεριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο Glock σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:32.379, όντας κατά 0,208” γρηγορότερος από τον περσινό πρωταθλητή και οδηγό της Audi Rene Rast. Τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν ο ταχύτατος rookie Joel Eriksson (BMW) και ο Edoardo Mortara με Mercedes, ενώ ο χθεσινός νικητής αρκέστηκε στη 10η θέση της εκκίνησης.

Ο καιρός έκανε το χατήρι σε φιλάθλους και οδηγούς και παρακολουθήσαμε μια ιδανική ανοιξιάτικη πρεμιέρα. Στην εκκίνηση, οι Glock και Rast υπερασπίστηκαν τις θέσεις τους, αλλά όχι κι ο τέταρτος Mortara, αφού, όπως αποδείχθηκε αργότερα, είχε πρόβλημα με έναν σένσορα και καθυστέρησε χαρακτηριστικά. Πρόβλημα αντιμετώπισε κι ο Juncadella (Mercedes) κι έπεσε μοιραία στην τελευταία θέση. Ο Auer ξεπετάχτηκε από την πέμπτη θέση, προσπερνώντας τον τρίτο Eriksson, αλλά με υποψία jumping start. O di Resta ξεκίνησε δυναμικά και ήδη στην πρώτη κλειστή δεξιά μετά την parabolica προσπέρασε τον Εriksson ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Με τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, ο Glock ήταν 0,9” μπροστά απ΄τον Rast και προσπαθούσε να ανοίξει τη διαφορά από τον γερμανό πρωταθλητή για να βγει εκτός παραθύρου DRS κι ο Paffett πίεζε τον Eriksson για την πέμπτη θέση, την ίδια στιγμή που ο Auer τιμωρούταν τελικά με ποινή 5” λόγω άκυρης εκκίνησης.

Ο Paffett κατάφερε τελικώς να “ξεφορτωθεί” το εμπόδιο του Σουηδού οδηγού της BMW και το ίδιο επιχειρούσε να κάνει ο Rockenfeller.H πρώτη πεντάδα (Glock, Rast, Auer, di Resta, Paffett) άρχιζε να ξεχωρίζει, με τη διαφορά του πρώτου Glock και του πέμπτου Paffett να είναι στα 2,2” κι ο Αυστριακός Auer είχε κολλήσει στον προφυλακτήρα του Rast, αγχώνοντάς τον, αλλά δεν κατάφερνε να βρει το ιδανικό σημείο προσπέρασης. Πολύ άσχημα για τους Green και Ekström, που στον τρίτο γύρο είχαν ήδη δεχτεί το προσπέρασμα του Juncadella στην πρώτη μεγάλη ευθεία μετά την γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, εβρισκόμενοι έπειτα στην 18η και 19η θέση αντίστοιχα.

Οι μάχες είχαν ανάψει για τα καλά από το πρώτο κιόλας πεντάλεπτο, ο Αuer, με τη σκέψη της ποινής, έκανε ένα πολύ γρήγορο πρώτο stint, προσπερνώντας στην μεριά του σταδίου τον Rast, τον οποίο πλησίαζαν οι di Resta και Paffett. H πρώτη δεκάδα μετά από 5 γύρους ήταν: Glock, Auer, Rast, di Resta, Paffett, Eriksson, Rockenfeller, Wehrlein, Duval και Wittmann.

Motorsports: DTM race Hockenheimring, Saison 2018 – 1. Event Hockenheimring, GER, Joel Eriksson, ( SWE, BMW Team RBM )

Με μαι έξοχη κίνηση στα φρένα, ο Paffett προσπέρασε τον team mate του di Resta και ανέβηκε στην τέταρτη θέση, δείχνοντας πολύ ανταγωνιστικός έχοντας εμπιστοσύνη στην άψογα στημένη C 63 DTM. Ο Glock άνοιγε σταθερά τη διαφορά στα 1,6” από τον Auer, o Juncadella ήταν ο πρώτος που άνοιξε τον “χορό” του ενός και υποχρεωτικού pit stop. To προσπέρασμα του Paffett στον Rast ήρθε πολύ εύκολα στην ευθεία κατά τη διάρκεια του 10ου γύρου, εκμεταλλευόμενος το DRS. Ο di Resta, όσον αφορά τους πρωτοπόρους του αγώνα, ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pits. Πιο πίσω, ο Werhlein είχε τη δική του μάχη με τον Eriksson στον 11ο γύρο κι ο Juncadella σημείωνε τον ταχύτερο γύρο.

Στη μάχη για την είσοδο στη δεκάδα, ο Wittmann υπερασπιζόταν τον έναν βαθμό που έδινε η δέκατη θέση απέναντι στις επιθέσεις του Müller (Audi). O Eλβετός, μαζί με τον νεαρό Eriksson ήταν οι επόμενοι οδηγοί που πραγματοποίησαν το pit stop τους. Η ώρα του Glock για την αλλαγή ελαστικών ήρθε στο 23ο λεπτό του αγώνα κι ο Paffett προσπέρασε τον Auer για την πρωτοπορία, ενώ ο Άγγλος οδηγός της Mercedes εισήλθε στα pits λίγο μετά. Ωστόσο, αν και το pit stop του διήρκησε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με αυτόν του Glock, o έμπειρος οδηγός της Mercedes δεν κατάφερε να βγει μπροστά απ’ τον Glock.

Mετά το πέρας 35 λεπτών, ο Ekström βρέθηκε στην κορυφή του αγώνα, έστω και προσωρινά, διότι δεν είχε μπει ακόμα στα pits, και έτσι μπορέσαμε να απολαύσουμε το RS 5 DTM με livery αλά Toro Rosso για τελευταία φορά στην πρώτη θέση αγώνα του DTM. Ο Ekström αποτέλεσε γρήγορα παρελθόν και η τάξη αποκαταστάθηκε, με τον Glock να ξαναβρίσκεται στην πρωτοπορία. Ο Paffett πέρασε γρήγορα τον Σουηδό και ίσως το τελευταίο 20-λεπτο να χαρακτηρίζεται ως το κορυφαίο των τελευταίων ετών.

Τα προσπεράσματα μεταξύ τους εναλλάσσονταν στα εναπομείναντα λεπτά και κανείς από τους δύο οδηγούς δεν άφηνε τον άλλον να πάρει κυριολεκτικά ανάσα! Paffett και Glock βρίσκονταν σε δικό τους αγώνα, ο τρίτος di Resta δεν απειλούσε (3,7” πίσω από τον Paffett) και οι φίλαθλοι στη Mercedes Tribune παραληρούσαν. Ο Γερμανός είχε, όμως, το πλεονέκτημα των ενεργοποιήσεων του DRS-επιτρέπεται μέχρι 12 σε όλον τον αγώνα, μέχρι 3 ανά γύρο-και 11′ πριν το τέλος, είχε 8 υπολοιπόμενες ενεργοποιήσεις έναντι 2 του Βρετανού. Μάχη δεν είχαμε μόνο για την πρώτη θέση, αλλά και για την τρίτη, καθώς ο di Resta ένιωθε την ¨καυτή ανάσα” του Eriksson. O Rockenfeller παραμόνευε για ένα λάθος των δύο προαναφερθέντων κι ο έκτος Rast έκλεινε την ψαλίδα της διαφορά με τους προπορευόμενους.

Ο Joel Eriksson σημείωνε εντυπωσιακά γρήγορους γύρους και ήταν ταχύτερος απ΄το δίδυμο Glock-Paffett, 6′ πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, και θα μπορούσαμε να πούμε ότι απολάμβανε τη συγκλονιστική μάχη των δύο πρώτων, αφού κανείς δεν άφηνε στον άλλον περιθώριο για χαλάρωση.

Φτάνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Paffett “λύγισε” στην πίεση του Rockenfeller, κι ο Glock πανηγύρισε την νίκη. Εντυπωσιακές μάχες που ίσως μόνο το Moto GP μας χαρίζει-για Formula 1 ούτε λόγος- χαρακτήρισαν τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς και το DTM δικαίωσε πλήρως το βαρύ όνομά του και την ιστορία του. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Eriksson, Duval, Wehrlein, Rast, Spengler, di Resta και Farfus, ενώ ο Ekström γλέντησε με την καρδιά του τον τελευταίο του αγώνα.

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του πρωταθλήματος, ο Glock προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών βραχεία κεφαλή (44 βαθμοί έναντι 43 του Paffett) κι η Mercedes στις ομάδες και τους κατασκευαστές. Μπορείς να δεις αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και τις βαθμολογίες εδώ κι εδώ.

Επόμενος γύρος πρωταθλήματος σε δύο εβδομάδες στην πίστα του Lausitzring.