DTM 2018 Hockenheim, 1ος Αγώνας: Πρεμιέρα με “1-2” της Mercedes

Σχετικά άρθρα

Εφτά μήνες αναμονής έφτασαν στο τέλος τους και το κορυφαίο Πρωτάθλημα Τουρισμού επέστρεψε ξανά στην πίστα του Hockenheim και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς βρήκε νικητή τον πρωταθλητή του 2005 και οδηγό της Mercedes Gary Paffett, ενώ στο βάθρο ανέβηκε η περσινή “αποκάλυψη” του πρωταθλήματος Lucas Auer, ολοκληρώνοντας το “1-2” και θρίαμβο για την εταιρεία από τη Στουτγκάρδη. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε o Timo Glock για την BMW.

2 και κάτι ώρες νωρίτερα, στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο Paffett εξασφάλισε άνετα την πρώτη pole position της χρονιάς, αφού κάλυψε τα 4,5 χιλιόμετρα της πίστας σε 1:32. 264, ακολουθούμενος από τους Marco Wittmann, Τimo Glock και Lucas Auer που συμπλήρωσαν τις δύο πρώτες σειρές της εκκίνησης. Η επιστροφή του πρωταθλητή του 2015 Pascal Wehrlein, μετά τη διετή παρουσία του στην Formula 1, τον βρήκε στην πέμπτη θέση της εκκίνησης, 0,222” αργότερο απ΄τον poleman Paffett.

Ιδανικές καιρικές συνθήκες επικρατούσαν πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, με την θερμοκρασία του αέρα να ανέρχεται στους 25° C και η αντίστοιχη στην πίστα στους 36 βαθμούς Κελσίου. Πρόσωπο του αγώνα και σίγουρα του αγωνιστικού διημέρου ήταν και είναι ο Mattias Ekström, που επέστρεψε για δύο και μοναδικές “παραστάσεις” στα-όχι και τόσο-παλιά του “λημέρια, αφού, όπως θα θυμάσαι, ο Σουηδός δις πρωταθλητής κάνει guest εμφάνιση στο Hockenheim για να αποχαιρετήσει όπως πρέπει τους οπαδούς του μετά την απόφαση να ρίξει τίτλους τέλους στην πλούσια καριέρα του στο DTM. Βέβαια, δεν έδειξε και πολύ άνετα στο νέο RS 5 DTM που πληροί τους φετινούς αγωνιστικούς κανονισμούς, διότι, στην πρώτη, πρακτικά, επαφή του με το αγωνιστικό, κατετάγη 18ος, 1” σχεδόν πιο αργός από τον Paffett.

Mόλις τα πέντε κόκκινα φώτα έσβησαν, οι πέντε πρώτοι της εκκίνησης διατήρησαν τις θέσεις τους, ενώ ο Eng (BMW), στο πίσω μέρος του grid, αντιμετώπισε πρόβλημα και καθυστέρησε να ξεκινήσει. Γενικά, η εκκίνηση ήταν καθαρή, χωρίς επαφές μεταξύ των οδηγών, και αμέσως ο Auer άρχισε την ασφυκτική πίεση πρώτα στον τρίτο Glock τον οποίο προσπέρασε πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου. Στην κορυφή, ο Paffett άνοιγε τη διαφορά από τον δεύτερο Wittmann, τη στιγμή που ο Ekström κέρδιζε θέσεις.

Τα pit stops έκριναν κατά ένα μεγάλο βαθμό τις τελικές θέσεις των οδηγών, αλλά και την πρώτη θέση, διότι ο Aυστριακός Auer είχε τη μεγάλη ευκαιρία να περάσει στην πρωτοπορία του αγώνα, αλλά ο πολύ έμπειρος Paffett, με γρήγορους γύρους, κατάφερε να καλύψει τη διαφορά και να προσπεράσει τον έτερο οδηγό της Mercedes, επωφελούμενος απ΄το DRS και τα κρύα ελαστικά του αντιπάλου του.

Έτσι, ο Paffett, μετά από 5 ολόκληρα χρόνια, θα δει για 21η φορά στην πολυετή καριέρα του στο DTM πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, 1,5” περίπου μπροστά από τον Auer. “Αθόρυβα” ο Glock τερμάτισε στην τρίτη θέση και τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Mortara (Mercedes), Wehrlein (Mercedes), Spengler (BMW), di Resta (Mercedes), Juncadella (Mercedes), Rast (η ένατη θέση του ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για οδηγό της Audi) και Duval (Audi).

Τα αυριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στις 12.25 ώρα Ελλάδος κι ο αγώνας στις 14.30. Τα αποτελέσματα του αγώνα καθώς και τις βαθμολογίες μπορείς να τις δεις εδώ κι εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...