Τimo Glock για Mercedes: Είστε ηλίθιοι που θα φύγετε από το DTM!

Σχετικά άρθρα

Η νέα αγωνιστική χρονιά του DTM ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και χθες απολαύσαμε ίσως τον καλύτερο αγώνα της δεκαετίας, ενώ πολλοί μιλούν για τον καλύτερο αγώνα της σύγχρονης εποχής του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού. Πρωταγωνιστές, οι Τimo Glock και Gary Paffett, σε μονομαχία που κράτησε την ένταση σε υψηλά επίπεδα και θύμισε “οld school” μονομαχίες των ’90s, μεταξύ Johnny Cecotto και Klaus Ludwig με την Μ3 Ε30 Sport Evo και 190E 2,5-16 Evo II αντίστοιχα.

Motorsports: DTM race Hockenheimring, Saison 2018 – 1. Event Hockenheimring, GER, Timo Glock, ( D, BMW Team RMG ), Gary Paffett ( GBR, Mercedes HWA AG )

Η ένταση του αγώνα ήταν τέτοια, που μετά το πέσιμο της καρό σημαίας τερματισμού, ο Γερμανός οδηγός της BMW επιδόθηκε σε κάποια “γαλλικά” μέσω του ασυρμάτου εναντίον της Μercedes όσον αφορά την απόφαση της τελευταίας να ρίξει τίτλους τέλους στην επιτυχημένη της πορεία στο DTM μετά το πέρας του 2018 για χάρη της Formula E.

O καλύτερος γ@μημ*νος αγώνας της καριέρας μου! Ηλίθιοι εκεί στη Mercedes, να γιατί δεν πρέπει να φύγετε από το πρωτάθλημα, γ@μημ*ενοι ηλίθιοι!

“Γλυκούλης” ο πρώην πιλότος της Formula 1, αλλά, κατά τη γνώμη μου, ήξερε πολύ καλά τι έλεγε. Ο Glock, ως μη “political correct” αγωνιζόμενος, αισθάνθηκε ότι εκείνη τη στιγμή θα έπρεπε να στείλει το δικό του “μήνυμα” απέναντι στους αντιπάλους του και εξήγησε στο έγκριτο Autosport μετά τη λήξη του αγώνα γιατί εκφράστηκε με τον συγκεκριμένο τρόπο:

Κάθε φορά λέω ότι δε θα κρύβω τα συναισθήματά μου και τι σκέφτομαι. Όταν πέρασα τη γραμμή της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού, είχα ήδη προετοιμάσει ένα γύρο πριν, όταν αισθάνθηκα ασφαλής από τον Paffett, τι θα πω στον τερματισμό.

Είπα: “ΟΚ, πρέπει να στείλω αυτό το μήνυμα διότι αυτό είναι το DTM! Αυτό είναι το είδος των αγώνων που θέλουμε να δείχνουμε και επιτέλους το καταφέραμε, αλλά είναι λάθος να φύγει η Mercedes τη δεδομένη φάση.

Αυτή είναι η γνώμη μου και μπορώ να πω στον ασύρματο ό,τι θέλω.

Αν η Mercedes θέλει να εκφράσει μια διαφορετική γνώμη, ας το κάνει. Αλλά αυτή είναι η άποψή μου,μου επιτρέπεται να την πω, είμαι 36 χρονών και δε χρειάζομαι κανέναν να μου δώσει την άδεια να το κάνω.

Στο αντίπαλο στρατόπεδο, ήταν αναμενόμενο ότι δεν θα έμεναν ασχολίαστες οι δηλώσεις του χθεσινού νικητή. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes στο DTM Ulrich Fritz δήλωσε σχετικά:

Είναι ωραίο να ακούμε ότι μας υπολογίζουν ως άξιους ανταγωνιστές τους και ως sportsmen. Δηλαδή, έχω να πω στον Timo ότι από την αρχή της σταδιοδρομίας του ήταν πάντα ένας sportsman και είναι τέλειο να τα ακούμε αυτά από τον συγκεκριμένο οδηγό.

Αλλά, πολύ αμφιβάλλω αν αυτές οι δηλώσεις αλλάξουν κάτι ως προς το μέλλον της Mercedes στο πρωτάθλημα.

Η ανταλλαγή δηλώσεων μεταξύ Glock και Μercedes συνεχίστηκε και, όταν μεταφέρθηκαν τα λόγια του Γερμανού στον Fritz, ο οδηγός της BMW δήλωσε με νόημα:

Α, ωραία! Τώρα ας πάνε στη Στουτγκάρδη και να αλλάξουν τη γνώμη τους!

Το μέλλον και μόνο αυτό θα δείξει αν η απόφαση της Mercedes να αποσυρθεί από το DTM ήταν σωστή. Το 2019 θα φέρει νέα μηχανικά σύνολα, η ατμοσφαιρική εποχή θα αποτελέσει παρελθόν μετά από 28 ολόκληρα χρόνια και το πρωτάθλημα θα μπει σε ένα μεταβατικό στάδιο. Οι προκλήσεις πολλές, η αναζήτηση νέων κατασκευαστών και η συνεργασία με τους Ιάπωνες του Super GT θα φέρει σίγουρα αναρίθμητες ανακατατάξεις. Κανείς δεν είπε ότι το DTM ήταν και είναι το πρωτάθλημα αυτό που θα προάγει νέες τεχνολογίες, που θα αφήσει το “οικολογικό” του αποτύπωμα, άλλωστε πήξαμε στους χαρτογιακάδες που διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για “καθαρότερους” αγώνες, για οικονομία καυσίμου και άλλα “trends” της εποχής.

Το DTM είναι πρωτίστως θέαμα, όπως μας επιβεβαίωσε πανηγυρικά η εντυπωσιακή πρεμιέρα στο Hockenheim. Κι ας μοιράζονται οι τρεις εταιρείες πολλά κοινά στοιχεία στα αυτοκίνητά τους και ναι, γουστάρουν οι φίλαθλοι τον ήχο τον ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων! Οι υπόλοιποι, δείτε Formula E…

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...