Μετά από τις κατατακτήριες του Σαββάτου και μετά από το πρώτο stint της Κυριακής, η Red Bull δύσκολα θα περίμενε πως θα ανέβαινε στο βάθρο. Ωστόσο, το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και το αργό pit stop του Sebastian Vettel έφεραν τον Max Verstappen στην τρίτη θέση, εκεί που παρέμεινε μέχρι το τέλος, παρόλο που τραυμάτισε την εμπρός πτέρυγα μετά από την επαφή του με τον Lance Stroll.

Η ανταγωνιστικότητα της RB14 δεν ήταν στα καλύτερα δυνατά επίπεδα, όπως άλλωστε μαρτυρά και η διαφορά των 26 δευτερολέπτων του Verstappen από τον Lewis Hamilton. Παρ’ όλα αυτά, ο Christian Horner ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιο ήταν γρήγορο στο δεύτερο μισό του αγώνα, με τη μέση γόμα, αφού οι οδηγοί του είχαν παρόμοιο ρυθμό με τον Hamilton, με τον Daniel Ricciardo να γράφει το ταχύτερο πέρασμα, ωστόσο αξίζει να αναφέρουμε ότι ο πιλότος της Mercedes δεν είχε λόγο να πιέζει αφού στην ουσία οδηγούσε για να φτάσει στον τερματισμό.

Είδαμε ξανά τη δυναμική του μονοθεσίου με τον Daniel, από τη στιγμή που είχε καθαρό αέρα μπροστά του έγραφε τους ταχύτερους γύρους του αγώνα. Η θέση στην πίστα είναι τα πάντα σε μια τέτοια πίστα. Δυστυχώς, η ζημιά έγινε το Σάββατο και αυτό θυσιάζει τον αγώνα σου την Κυριακή σε μια πίστα όπως αυτή.

Κοιτώντας τον ρυθμό του μονοθεσίου, φαινόταν πως είναι παρόμοιος με αυτόν του Lewis, ειδικά στο δεύτερο μισό του αγώνα. Έτσι, το πρόβλημα είναι ότι, όταν μπλέκεις στην κίνηση, κάνεις κακό στο μονοθέσιο. Όταν έχεις καθαρό αέρα μπροστά σου, είναι πιο εύκολο να κάνεις διαχείριση.

Συνήθως, το τρίτο κομμάτι στο Circuit de Barcelona-Catalunya είναι ένα δείγμα των ικανοτήτων των μονοθεσίων στις αργές στροφές. Η RB14 ήταν πολύ γρήγορη εκεί, γι’ αυτό και ο επί κεφαλής των Αυστριακών θέλει να πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να είναι πολύ γρήγορη στο Μονακό.

Είναι πάντα ένας εύλογος δείκτης εδώ, αλλά δεν είναι τα πάντα. Ωστόσο, το μονοθέσιο θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό στο Μονακό.

  • Nerazzuro21

    Ο Ricciardo τερμάτισε 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel αν και έκανε ένα pitstop λιγότερο. Φαντάσου να μην είχε φανεί και η ταχύτητα του μονοθεσίου. :P

    • Akis-F1 FAN

      Ο Ρίκι έκανε μια χαζομάρα και σπινιαρε όταν είχαν καθεστώς vsc αλλά δεν το έδειξαν στη μετάδοση, γι αυτό έμεινε τόσο πίσω. Και γενικά δε φάνηκε να έχει Ρυθμό στον αγωνα. Ο Μαξ έδειξε την πραγματική δυναμική της rb.

    • gronholm89

      Κάποια στιγμή που βαριόταν είπε να κουρέψει λίγο γρασίδι του κόστισε αρκετά σε χρόνο, αλλά δεν βαριέσαι…

    • gronholm89

      Κάποια στιγμή που βαριόταν είπε να κουρέψει λίγο γρασίδι του κόστισε αρκετά σε χρόνο, αλλά δεν βαριέσαι…

  • Akis-F1 FAN

    Με τη Μέση γόμα πάντως ήταν ξεκάθαρα ταχύτεροι από τη Φερράρι, ίσως και με τη μαλακή αφού ο Μαξ ήταν κολλημένος στον Κιμι μέχρι να εγκαταλείψει.

  • cosacher

    Ρε είστε με τα καλά σας; Την ψωνισατε εκεί περα; Επειδή τα κανε σκατα η Φερράρι νομισατε ότι πάτε για πρωταθλημα;

  • Mitsos Ribopaido

    Οπως λέει και ο cosacher , σοβαρευτείτε ρε χαιβάνια.. Αντε και στο μονακό να κάνετε κάτι καλο. Απο καναδά και μετά αρχίζουν οι φάπες