Ο καθένας στη Formula 1 έχει την ειδικότητά του, με τους μηχανικούς που είναι υπεύθυνοι για τις αλλαγές των ελαστικών να κάνουν πολλή εξάσκηση πριν από κάθε Grand Prix, προκειμένου να πραγματοποιήσουν όσο το δυνατόν ταχύτερα τη δουλειά τους, κάτι που μερικές φορές δε συμβαίνει.

Στην Ισπανία, οι άνθρωποι της Mercedes και της Ferrari δεν είχαν την απαιτούμενη σταθερότητα, αφού τα pit stops των Valtteri Bottas και Sebastian Vettel κόστισαν θέσεις στους δύο οδηγούς. Όσον αφορά τον Φινλανδό, δεν βγήκε μπροστά από τον Vettel στην αλλαγή του, ενώ το δεύτερο pit stop του Γερανού υπό το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας διήρκεσε 5,6 δευτερόλεπτα, έτσι επέστρεψε στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Max Verstappen, εκεί που έμεινε μέχρι την καρώ σημαία.

Ποιες ήταν, όμως, οι τρεις ταχύτερες αλλαγές του αγώνα; Η Red Bull έκανε το άτυπο «1-3», με τη Williams να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Η αυστριακή ομάδα άλλαξε τα ελαστικά του Daniel Ricciardo σε 2,26 δευτερόλεπτα, ενώ είναι με διαφορά η ταχύτερη φέτος, καθώς έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 141 βαθμούς στο συγκεκριμένο «πρωτάθλημα», έχοντας σχεδόν διπλάσιους βαθμούς από τη Mercedes και τη Ferrari.