Εκτός από τη νίκη του Lewis Hamilton και την κυριαρχία της Mercedes την Κυριακή, στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκε και η απόφαση της Pirelli να τροποποιήσει τα ελαστικά για το Ισπανικό, το Γαλλικό και το Βρετανικό Grand Prix μετά από τα παράπονα των ομάδων -κυρίως της Mercedes- κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών στο Circuit de Barcelona-Catalunya.

Οι Ιταλοί αντέδρασαν σε αυτό, φέρνοντας μαζί τους ελαστικά με μικρότερο βάθος πέλματος, μια αλλαγή στην οποία η Mercedes προσαρμόστηκε καλύτερη απ’ ό,τι η Ferrari, όπως έδειξε και το αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς ο Sebastian Vettel δεν μπορούσε να κάνει τη μέση γόμα να κρατήσει μέχρι το τέλος, γι’ αυτό και μπήκε για δεύτερη αλλαγή υπό το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, αφού η Scuderia βρισκόταν εκ των προτέρων σε στρατηγική δύο pit stops.

Ο Γερμανός σχολίασε αρνητικά την απόφαση της Pirelli να αλλάξει τα ελαστικά για το Grand Prix, ωστόσο χθες δοκίμασε τα ελαστικά δίχως τις αλλαγές, διαπιστώνοντας ότι πράγματι θα υπήρχε πρόβλημα. Έτσι, ο 30χρονος ανακάλεσε και μάλιστα είπε πως τα πράγματα θα ήταν ακόμα χειρότερα για την ομάδα του και τον ίδιο αν δεν γινόταν οι αλλαγές από τον Ιταλό κατασκευαστή.

Νομίζω ότι είναι αρκετά απλό. Προφανώς και δεν έχεις την ευκαιρία να επανεξετάσεις αυτού του είδους τις αποφάσεις που πάρθηκαν, αλλά το κάναμε σήμερα και τα αποτελέσματα ήταν πως, αν χρησιμοποιούσαμε τα κανονικά ελαστικά την Κυριακή, τα πράγματα θα ήταν ακόμα χειρότερα, οπότε ήταν η σωστή απόφαση. Και ήταν λάθος μας να μην έχουμε την ίδια φθορά με τους άλλους. Είναι καλό να έχεις τις δοκιμές για να μπορείς να συγκρίνεις και πιστεύω ότι έχουμε κάποιες ιδέες. Τώρα, είναι στο χέρι μας να κάνουμε αυτές τις ιδέες πραγματικότητα.

Όπως είπα, ήταν καλό όσον αφορά τους χρόνους, σε ένα κακό 3ήμερο για εμάς, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και δυσκολευτήκαμε να κάνουν τα ελαστικά να κρατήσουν, οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία για να αναθεωρήσουμε και τώρα είναι το χέρι μας να αναλάβουμε δράση.

Το Ισπανικό Grand Prix ανήκει στο παρελθόν και ο 4άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής επισημαίνει πως οι μηχανικοί του έχουν πολλή δουλειά, η οποία θα πρέπει να φανεί σε πίστες κυρίως μετά το Μονακό, μιας και το Μόντε Κάρλο είναι με διαφορά ο πιο ιδιαίτερος αγώνας της σεζόν, ελπίζοντας πως η SF71H θα παρουσιάσει την ίδια ανταγωνιστικότητα με πέρυσι, προκειμένου ο ίδιος να επιστρέψει στις νίκες  και να μειώσει τη διαφορά των 17 βαθμών από τον Hamilton.

Είναι μια διαφορετική πίστα, οπότε για ‘μάς η δουλειά είναι πιο σφαιρική, να συνεχίσουμε να κατανοούμε το μονοθέσιο, να είμαστε ικανοί να εντοπίζουμε τις αδυναμίες του και να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να είμαστε στη σωστή κατεύθυνση, ότι κάνουμε τα σωστά βήματα που χρειάζονται όταν πηγαίνουμε σε πίστες παρόμοιες με αυτή.

Το Μονακό είναι διαφορετικό και δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις. Πηγαίνουμε εκεί και ξέρουμε ότι έχουμε ένα δυνατό μονοθέσιο, οπότε ας δούμε τι θα γίνει. Το Μονακό είναι τόσο διαφορετικό και δεν έχει νόημα εκτός από τα ελαστικά. Για ‘μάς, το βασικό είναι να κοιτάξουμε ξανά το 3ήμερο και να δούμε τι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα.

Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να πάμε στον Καναδά, αλλά είναι επίσης μια διαφορετική πίστα. Οπότε η δουλειά θα είναι πιο χρήσιμη για κανονικές πίστες, βλέποντας πώς τα πηγαίνει το μονοθέσιο. Πίστες όπως αυτή εδώ, το Paul Ricard -παρόλο που δεν γνωρίζω ποια χάραξη θα χρησιμοποιήσουμε εκεί, υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές- και το Silverstone είναι πιο παραδοσιακές πίστες.