Αποκλειστική συνέντευξη του Toto Wolff στο Autoblog.gr

Σχετικά άρθρα

Κατά την παρουσίαση της Mercedes W09, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Lewis Hamilton και με τον Valtteri Bottas, το φετινό οδηγικό δίδυμο της γερμανικής ομάδας, που μέχρι στιγμής έχει χαρίσει στην Mercedes 153 βαθμούς και την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αμέσως μετά από την ολοκλήρωση του Ισπανικού Grand Prix και την απόλυτη κυριαρχία της ομάδας του Brackley, μιλήσαμε με τον Toto Wolff, τον επί κεφαλής και Διευθύνοντα Σύμβολο της Mercedes AMG Petronas Motorsport, αλλά και μέτοχο κατά 30% της εταιρείας. Ο Αυστριακός αποφάσισε να επενδύσει στη Mercedes τον Ιανουάριο του 2013, για να συμβάλλει κι αυτός με τον τρόπο του στην κυριαρχία της ομάδας από το 2014 μέχρι και το 2017.

Παράλληλα, ο 46χρονος ήταν μέτοχος κατά 15% της Williams F1, εξαγοράζοντας μετοχές της βρετανικής ομάδας το 2009, ενώ τρία χρόνια αργότερα έγινε Εκτελεστικός Διευθυντής. Το 2014 πούλησε το 10% της Williams στον Αμερικανό Brad Hollinger, ωστόσο δύο χρόνια μετά πούλησε το υπόλοιπο 5% των μετοχών. Έκτοτε, η καρδιά του Wolff είναι βαμμένη μόνο ασημί, καθώς εργάζεται για να βλέπει τη Mercedes στην κορυφή.

Ο ίδιος ήταν από μικρός «εθισμένος» στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οδηγώντας στο αυστριακό πρωτάθλημα της Formula Ford το 1992, σε ηλικία 20 ετών, ενώ το 1993 και το 1994 οδηγούσε και στη γερμανική Formula Ford. Η μεγαλύτερή του επιτυχία ήταν η νίκη του στις 24 ώρες του Nürburgring, το 1994. Επίσης, οδήγησε για την κατηγορία GT της FIA, αλλά και για το Αυστριακό Πρωτάθλημα Rally τη δεκαετία του 2000, ενώ κέρδισε στις 24 ώρες του Dubai.

Έτσι, λοιπόν, μετά από το 36ο «1-2» των «Ασημί Βελών» από την επάνοδο της ομάδας στη Formula 1 το 2010, συνομιλήσαμε με τον ιθύνοντα νου της Mercedes AMG Petronas Motorsport, ωστόσο επιλέξαμε να αναφερθούμε κυρίως στο κομμάτι που αφορά τη ζωή του Αυστριακού εκτός της Formula 1.

Autoblog: Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα, πώς ήταν αυτό από την πλευρά της ομάδας;

Toto Wolff: Φαίνεται πως πέρασε πολύς καιρός από τότε που τερματίσαμε στο «1-2», οπότε υπάρχει σίγουρα μια ανακούφιση από τον τρόπο που επιβεβαιώσαμε τον εαυτό μας σήμερα. Αλλά, ξέραμε, επίσης, ότι αυτή είναι μια καλή πίστα για εμάς και οι θερμοκρασίες έπεσαν υπέρ μας. Έτσι, πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι και ταπεινοί, επειδή μπορεί να είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι στον επόμενο αγώνα. Θα απολαύσουμε το αποτέλεσμα σήμερα, αλλά οι σκέψεις μας είναι ήδη στο Μονακό, στις δυσκολίες που είχαμε πέρυσι και το πώς να βεβαιωθούμε ότι δε θα υποφέρουμε ξανά.

Autoblog: Μακριά από την πίστα, πώς άλλαξε η ζωή σου από τη στιγμή που έγινες πατέρας;

Toto Wolff: Έγινε ακόμα καλύτερη. Έχουμε δύο καταπληκτικά παιδιά στην εφηβεία και το αγοράκι μας, τον Jack, που προστέθηκε ως ακόμα ένα μέλος στην οικογένειά μας.

Autoblog: Ποιο είναι το καλύτερο κομμάτι; Το χειρότερο; Αλλάζεις πάνες;

Toto Wolff: Άλλαξα την πρώτη πάνα, αλλά πιθανώς δεν έγινε δίκαια μοιρασιά από τότε! Λατρεύω να περνάω χρόνο με τον Jack, να τον βλέπω να μεγαλώνει, να αρχίζει να περπατά και να μιλά. Και, το να βλέπω την Susie ως μητέρα, είναι απίστευτο.

Autoblog: Τι κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο; Έχει κάποια χόμπι;

Toto Wolff: Δεν υπάρχει πολύς ελεύθερος χρόνος. Η ζωή μου είναι 24 ώρες την ημέρα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αλλά, χρειάζεται να σταματάς για να γεμίζεις ενέργεια, διαφορετικά θα μείνεις από μπαταρίες. Ενδιαφέρομαι για το σχέδιο και την αρχιτεκτονική, απολαμβάνω τη βόλτα με το ποδήλατο στο βουνό και κάνω σκι τον χειμώνα. Είμαι Αυστριακός, στην τελική!

Autoblog: Συλλέγεις κάτι;

Toto Wolff: Ναι, κλασικά αυτοκίνητα και ρολόγια.

Autoblog: Πες μας περισσότερα γι’ αυτό, τι υπάρχει στη συλλογή αυτοκινήτων;

Toto Wolff: Έχω μερικά αυτοκίνητα, αλλά η συλλογή αυξάνεται αργά, επειδή είναι ένα πραγματικό πάθος για ‘μένα, επομένως θέλω να το κάνω με τον σωστό τρόπο. Υπάρχουν κάποιες Mercedes και κάτι άλλο που πιθανώς δε θα ήθελα να πω…

Autoblog: Πότε ήταν η τελευταία φορά που αγόρασες κάτι χωρίς να το σκεφτείς, και τι ήταν αυτό;

Toto Wolff: Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο Rotwild και το σπίτι μου στα βουνά.

Autoblog: Ποιο είναι το δυσκολότερο κομμάτι της δουλειά σου;

Toto Wolff: Τα ταξίδια, χωρίς αμφιβολία. Θα πρέπει να σκεφτείς καλά τις ώρες στο αεροπλάνο, τα ξενοδοχεία, να κρατήσεις τον εαυτό σου σε καλή κατάσταση και να κοιμάσαι σωστά. Διαφορετικά, δε θα αποδώσεις το καλύτερο που μπορείς.

Autoblog: Ποιο είναι το καλύτερο σημείο της καριέρας σου μέχρι στιγμής; Και ποιο το χειρότερο;

Toto Wolff: Το καλύτερο σημείο ήταν πιθανώς το 2014: το πρώτο πρωτάθλημα με τη Mercedes, το «1-2-3» στο Αυστριακό Grand Prix και η συμμετοχή της Susie στα ελεύθερα δοκιμαστικά με τη Williams. Αυτό ήταν ιδιαίτερο. Δε θυμάμαι άσχημες στιγμές. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές, αλλά αυτές είναι οι φορές που μας κάνουν καλύτερους. Τις χρειάζεσαι αν θέλεις να αναπτυχθείς. Όπως λέμε και στην ομάδα: «when it stings, it sticks». Κι επιστρέφουμε ακόμα πιο δυνατοί από τις αποτυχίες μας.

Autoblog: Πώς θα είναι η Formula 1 σε δέκα χρόνια από σήμερα;

Toto Wolff: Γρήγορη, θεαματική, με την αιχμή της τεχνολογίας, γεμάτη συγκίνηση, ανταγωνισμό και απίστευτες ομάδες. Ελπίζω και με ταχεία ανάπτυξη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr