Στο Πριγκιπάτο του Μονακό βρίσκεται η Formula 1 για το έκτο Grand Prix της φετινής σεζόν. Πρόκειται για τον πιο ιδιαίτερο και τον πιο «λαμπερό» αγώνα της σεζόν, με πολλές διασημότητες να δίνουν το παρών κάθε χρόνο. Εμείς παραμένουμε φυσικά αποκλειστικά και μόνο στην αγωνιστική δράση, εκεί που Mercedes, Ferrari και Red Bull θα παλέψουν για τις τρεις θέσεις του βάθρου.

Βάσει την περσινής εικόνας, αλλά και των λεγομένων της Mercedes, η γερμανική ομάδα δε δείχνει να είναι το φαβορί για τη νίκη, εν αντιθέσει με ό,τι έγινε στο Ισπανικό Grand Prix. Ferrari και Red Bull θα είναι ενδεχομένως πιο δυνατές στους δρόμους του Μόντε Κάρλο, με τον Sebastian Vettel να ζητά επειγόντως τη νίκη, ώστε να μειώσει τη βαθμολογική διαφορά από τον Lewis Hamilton.

Ο Kimi Raikkonen έχει ξεκινήσει καλά τη φετινή σεζόν και ίσως είναι και πάλι γρήγορος, ειδικά αν σκεφτούμε ότι πέρυσι ο Φινλανδός βρέθηκε στην pole position, κάνοντας το «1-2» με τον team-mate του στον αγώνα. Η Red Bull διαθέτει ένα μονοθέσιο που ήταν το ταχύτερο στο τελευταίο κομμάτι του Circuit de Barcelona-Catalunya, κάτι που σημαίνει ότι η RB14 θα πρέπει να είναι γρήγορη εδώ.

Η Mercedes θα προσπαθήσει να τα βάλει με τους δύο αντιπάλους της, ωστόσο η μάχη δε θα είναι καθόλου εύκολη και δύσκολα ο Hamilton θα καταφέρει να φτάσει στην τρίτη συνεχόμενη νίκη του. Ο πολυνίκης του Μονακό είναι φυσικά ο Ayrton Senna, με έξι νίκες, ενώ η πιο επιτυχημένη ομάδα είναι η McLaren, με 15 νίκες, έναντι 10 της Ferrari.

Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι η hypersoft, η ultrasoft και η πολύ μαλακή γόμα, με τους οδηγούς να επιλέγουν πολλά σετ από την hypersoft γόμα, λόγω της φύσης της πίστας, αλλά και της ανάγκης για τη μέγιστη δυνατή μηχανική πρόσφυση. Ο καιρός αναμένεται καλός, με θερμοκρασίες κοντά στους 25°C.

Μία ζώνη έχει οριστεί από τη FIA, με το σημείο ανίχνευσης να βρίσκεται 80 μέτρα μετά τη Στροφή 16, ενώ οι οδηγοί θα μπορούν να πατούν το κουμπί για να ανοίξει η πίσω πτέρυγα 18 μέτρα μετά τη Στροφή 19, μέχρι τα φρένα της πρώτης στροφής.

1Ένας εικονικός γύρος με τον Charles Leclerc

2Το «1-2» της McLaren, το 2007

3Το «πονηρό» προσπέρασμα του Schumacher στον Alonso

4Πέντε αξιομνημόνευτα onboards

5Η συνέντευξη Τύπου τον οδηγών

6Η pole position του Ayrton Senna το 1988, μέσα από τη δημιουργία της McLaren