Δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι τα μονοθέσια της Formula 1 είναι πολύ γρήγορα, παρόλο που πολλοί από εμάς διαφωνούμε με την κατεύθυνση που έχει πάρει το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα. Τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγονται είναι πολύ υψηλά, ενώ η hypersoft γόμα της Pirelli αυξάνει σημαντικά τη μηχανική πρόσφυση, η οποία είναι άκρως απαραίτητη για αργές πίστες όπως το Μονακό.

Χθες, η Red Bull Racing ήταν η απόλυτη κυρίαρχος στα πρώτα και δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά, με τον Daniel Ricciardo να γράφει την κορυφαία επίδοση και στις δύο περιόδους, ενώ στο FP2 σημείωσε τον ταχύτερο γύρο που έχουμε δει ποτέ στους δρόμους του Μόντε Κάρλο, καθώς γύρισε τα 3.337 μέτρα σε 1:11.841, διαλύοντας το περσινό 1:12.178 που χάρισε την pole position στον Kimi Raikkonen.

Ας απολαύσουμε τον γύρο του Αυστραλού μέσα από την κάμερα που βρίσκεται στο ρύγχος της RB14. Λες να σπάσει το 1:11 στις αυριανές κατατακτήριες; Πέρυσι, στο FP2 σημειώθηκε 1:12.720 -από τον Sebastian Vettel-, συνεπώς υπήρξε μια βελτίωση 542 χιλιοστών, οπότε μάλλον δε θα είναι και τόσο εύκολο να κατέβουμε στο 1:10 φέτος. Αύριο θα γνωρίζουμε με βεβαιότητα.

  • 1.11.841 o Αυστραλος……
    και ακομα μιλαμε ολοι για το 1.23.998 του βραζιλιανου !!!!
    οκ ηταν το 1.5sec διαφορα απο τον δευτερο……αλλα μιλαμε τα μονοθεσια απο την ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ειναι πλεον 12sec πιο γρηγορα…και μεις ακομα μιλαμε για τον ηχο……. :-/

    • filip

      Οι περισσότεροι δεν μπορούν να κατανοήσουν την διαφορά ανάμεσα στην “ταχύτητα” και την “αίσθηση της ταχύτητας” (όπως με το κρύο). Οι αναρτήσεις των μονοθεσίων έχουν γίνει πολύ καλύτερες φυσικά και τα αυτοκίνητα πολύ πιο φιλικά και προβλέψιμα στον χρήστη. Η άσφαλτος έχει βελτιωθεί, τα μονοθέσια χάνουν όλο και πιο σπάνια την επαφή τους με το οδόστρωμα. Αυτό δίνει την ψευδαίσθηση πως πάνε αργά σε σχέση με άλλες εποχές. Άλλη η αίσθηση των 180χλμ σε ένα Yarris και άλλη σε ένα Mercedes.

      Κάτι άλλο που πρέπει να ληφθεί υπόψιν είναι πως πιθανότατα ένα iPhone έχει καλύτερη κάμερα από αυτές που χρησιμοποιούσαν την εποχή του Σένα (για onboard). Ταπερισσότερα σοβαρά κινητά έχουν πια σταθεροποιητή εικόνας.
      Φαντάσου την απόσταση με τις επαγγελματικές βιντεοκάμερες ή ακόμα και μια GoPro.

      Επίσης, για τον ήχο, έχουν σχολιάσει πολλοί πως τα μονοθέσια ακούγονται πολύ πιο “άγρια” από κοντά, υπονοώντας πως αυτό γίνεται για τηλεοπτικούς λόγους