Την ένατη νίκη της καριέρας του στο DTM σημείωσε ο Paul di Resta, σε ένα άνετο για αυτόν και τη Mercedes Σάββατο, αφού ο Lucas Auer τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ολοκληρώνοντας το “1-2” για την εταιρεία από την Στουτγκάρδη. Στην τρίτη τερμάτισε o Nico Müller, στην επιστροφή της Audi στο βάθρο των νικητών μετά από τρεις αγώνες.

Ο Σκοτσέζος πρωταθλητής του 2010 και πρώην πιλότος της Formula 1 ήταν ο γρηγορότερος στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που έλαβαν χώρα δύο ώρες πριν τον αγώνα. Με 1:37.349 βρέθηκε στην pole position, όντας 0,135” ταχύτερος από τον Müller και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν οι Lucas Auer και Rene Rast. O πρωταθλητής του 2017 επέστρεψε δυναμικά στον πρώτο εκτός Γερμανίας αγώνα του πρωταθλήματος μετά την-προληπτική-απουσία του στον δεύτερο αγώνα στο Lausitzring και σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο. Οι μηχανικοί του πρακτικά άλλαξαν σχεδόν όλο το κατεστραμμένο RS 5 DTM μετά το σφοδρό ατύχημά του στη γερμανική πίστα, ενώ το carbon σασί του παρέμεινε το ίδιο, αποδεικνύοντας την ασφάλεια και τη στιβαρότητα της κατασκευής.

Στην εκκίνηση, ο οδηγός της Mercedes διατήρησε την πρώτη θέση, ενώ ο Müller δεν μπόρεσε να αντέξει την επίθεση του Auer και έχασε τη δεύτερη θέση μετά από δύο στροφές, την ίδια στιγμή που ο Edoaedo Mortara, νικητής στον πρώτο αγώνα στο Lausitzring, προσπερνούσε τον Rast για την τέταρτη θέση. Στις τελευταίες θέσεις, Glock, Frinjs, Eriksson και Rockenfeller μάχονταν για να ξεκολλήσουν απ΄την ουρά της κατάταξης. Πριν καν συμπληρωθεί ένας γύρος αγώνα, οι Spengler, Green και Eng μπήκαν στα pits για τη υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών και ένα γύρο μετά, εισήλθαν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Glock κι ο Eriksson.

Ο Müller είχε προσπεράσει εν τω μεταξύ τον Auer και βρισκόταν στα 0,6” διαφορά από τον di Resta (εντός χρονικού περιθωρίου DRS) κι ο Aυστριακός άρχισε να χάνει έδαφος από τους δύο πρώτους. Όμορφες μάχες διεξήγαν στις πίσω θέσεις Wehrlein και Eng στην πίστα που, όπως γνωρίζουμε κι από τους αντίστοιχους αγώνες στην Formula 1, δεν ευνοεί τα προσπεράσματα και στον τέταρτο γύρο, ο Glock σημείωνε τον ταχύτερο γύρο μέχρι εκείνη τη στιγμή του αγώνα στην προσπάθειά του να περάσει τον Spengler για την 14η θέση.

Μην μπορώντας να φτάσει τον Müller, o Auer μπήκε στα pits στον έβδομο γύρο, ελπίζοντας έτσι σε ένα γρήγορο δεύτερο stint για να μπορέσει εν συνεχεία να φτάσει και γιατί όχι να προσπεράσει τους πρωτοπόρους που θα είχαν διαφορετική στρατηγική από αυτόν. Στον 80 γύρο, η δεκάδα αποτελούταν από τους: di Resta, Müller, Mortara, Rast, Juncadella, Paffett, Duval, Wittmann, Frinjs και Rockenfeller.

#16 Timo Glock, BMW M4 DTM, #7 Bruno Spengler, BMW M4 DTM

Στη μόνη αξιόλογη μάχη της δεκάδας, ο Paffett πλησίαζε τον Juncadella, ευρισκόμενος 0,6” πίσω από τον Ισπανό, κατορθώνοντας τελικώς να τον προσπεράσει στα φρένα για την τρίτη στροφή. Πίσω, ο Farfus “γέμιζε” τους καθρέφτες του Wehrlein κι ο di Resta μπήκε στα pits στον 10ο γύρο. Ωστόσο, οι μηχανικοί του καθυστέρησαν χαρακτηριστικά στον πίσω δεξί τροχό, με συνέπεια να ολοκληρωθεί το pit stop σε 9,1”. Με κρύα ελαστικά, μοιραία ο di Resta θα αποτελούσε εύκολη λεία για τον Auer που ακολουθούσε και πράγματι, ο Αυστριακός οδηγός της Mercedes προσπέρασε άνετα τον ομόσταυλό του.

Με τη συμπλήρωση του δικού του pit stop στον 11ο γύρο, ο Müller μπήκε “σφήνα” ανάμεσα στον Auer και τον di Resta στην δέκατη θέση, κι ο Auer πήρε μερικές πολύτιμες ανάσες καθώς ο di Resta είχε πλησιάσει επικίνδυνα. Ο οδηγός ήθελε απεγνωσμένα να απαλλαγεί από το εμπόδιο του ελβετού οδηγού της Audi, κάτι το οποίο συνέβη στον 12ο γύρο. Με τη συμπλήρωση σχεδόν του μέσου του αγώνα, οι μόνοι που δεν είχαν μπει στα pits ήταν οι Rast, Paffett, Duval, Frinjs, Rockenfeller και Wittmann.

#22 Lucas Auer, Mercedes-AMG C 63 DTM, #94 Pascal Wehrlein, Mercedes-AMG C 63 DTM

To προσπέρασμα τελικά στον Auer από τον di Resta ήρθε τελικά στον 22ο γύρο και ο Σκοτσέζος άνοιγε σταδιακά τη διαφορά του, περιμένοντας μόνο τον Rockenfeller να μπει στα pits για να αποκατασταθεί η τάξη στην πρωτοπορία. Green, Duval και Frinjs είχαν δημιουργήσει το δικό τους “τρενάκι” από Audi (8η-10η θέση) κι ο Rast είχε ήδη πλησιάσει τον Müller για την τρίτη θέση. Τελικώς, di Resta και Müller άντεξαν τις επιθέσεις των αντιπάλων τους και η Mercedes είδε τέσσερις από τους έξι οδηγούς της να τερματίζουν εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας.

Μετά τα σημερινά αποτελέσματα, ο Glock έχασε την πρωτοπορία στη βαθμολογία των οδηγών, μάλιστα, δεν πήρε ούτε ένα βαθμό (14η θέση), κι ο Paffett, με την έκτη θέση, πέρασε επικεφαλής της. Στους 5 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί, η Mercedes κατέχει τα πρωτεία με 4 νίκες (2 ο Paffett, κι από μία οι Mortara, di Resta), με το “διάλειμμα” να το κάνει ο Glock στον δεύτερο αγώνα.

Τα αυριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά θα πραγματοποιηθούν στις 12.20 ώρα Ελλάδος κι ο αγώνας στις 14.30. Τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες μπορείς να δεις εδώ κι εδώ.