Σήμερα το πρωί η Aston Martin Red Bull Racing πήρε την απόφαση να τερματίσει στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς την 12ετή συνεργασία της με την Renault, και να επιλέξει τη Honda ως προμηθεύτρια του powerunit που θα υπάρχει στην πλάτη της RB15 για το 2019 και 2020.

Η απόφαση αυτή, όμως, φαίνεται να μην άρεσε καθόλου στο γαλλικό στρατόπεδο, καθώς η πρώτη αντίδραση του επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul, ήταν κάπως δεικτική, λέγοντας:

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους κάνουμε να μετανιώσουν για αυτή την απόφαση. Αυτό που εννοώ είναι ότι θα κάνουμε απλά το καλύτερο που μπορούμε στην πίστα με τη δική μας ομάδα, με τα δικά μας χρώματα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τη βελτίωση των επιδόσεων που θα έρθουν, ειδικά με το” spec C “το οποίο θα παρουσιάσουμε αργότερα αυτή τη σεζόν. Σε αυτό το χρονικό σημείο δεν υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι η Red Bull δεν θα την λάβει, αν και δεν έχουμε ακόμη επιβεβαιώσει τις λεπτομέρειες σχετικά με το σχέδιο κατανομής των κινητήρων.

Σχολιάζοντας την κίνηση της αυστριακής ομάδας να φύγει από τη Renault και να πάει στην Honda, o Abiteboul είπε ότι δεν ξαφνιάστηκε, τονίζοντας:

Πέρυσι στη Σιγκαπούρη ανακοινώσαμε ένα πλήρες σύνολο συμφωνιών με τον όμιλο της Red Bull και της McLaren. Αυτό σήμαινε τερματισμό με την Toro Rosso στο τέλος του 2017 και τον τερματισμό με τη Red Bull στο τέλος του 2018, αν και η Red Bull είχε ζητήσει να είναι λίγο πιο αόριστη σχετικά με αυτό το θέμα. Ήταν κάπως διαφορετικά όταν η Red Bull ζήτησε μια προσφορά, καθώς υπήρξε κάποια αναποφασιστικότητα σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να πάμε. Για εμάς είναι περισσότερο επιβεβαίωση του τι ήταν στον αέρα.

Για να συνεχίσει λέγοντας ότι το κύριο κίνητρο της Red Bull ήταν η εξασφάλιση μιας συμφωνίας που θα δουλέψει:

Δεν θα μπορούσε να είναι με τη Renault, έπρεπε να είναι με μια άλλη οντότητα και βρήκαν στην Honda έναν τέλειο ταίριασμα. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει κάτι σχετικό με την απόδοση, αλλά είναι πολύ σαφές ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα από αυτό. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν μπορούσαμε να προσφέρουμε, όπως οικονομική υποστήριξη, όπως η πρόσβαση σε βασικές εγκαταστάσεις, επειδή η προτεραιότητά και η εστίαση μας είναι στην εδραίωση των επιδόσεων της Renault Sport F1.

Κλείνοντας, ο Abiteboul θεωρεί ότι το να έχει η Renault μόνο μία πελατειακή ομάδα (την McLaren) είναι καλό για αυτούς, γιατί θα τους επιτρέψει να εστιάσουν πραγματικά στο πρόγραμμα της Renault, τονίζοντας:

Προφανώς, όταν προμηθεύεις την Red Bull Racing, η οποία είναι μια ομάδα υψηλού επιπέδου λόγω των φιλοδοξιών και των προσδοκιών τους, είναι πάντα ένα κομμάτι απόσπασης για τα υπόλοιπα που πρέπει να κάνουμε. Και έχουμε πολλά να κάνουμε είτε με αυτούς τους κανονισμούς των κινητήρων, είτε για τους επόμενους.