Η Ιαπωνία αποτελεί μια χώρα με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και παρόλο που θεωρείται κλειστή κοινωνία, τα πολιτισμικά της στοιχεία είναι γνωστά παγκοσμίως και με πολλούς θαυμαστές. Ένα από τα πράγματα που πρέπει να δοκιμάσει όποιος βρεθεί στην Ιαπωνία είναι το Σινκανσέν, που κυριολεκτικά μεταφράζεται ως «Νέα Γραμμή Κορμός» και είναι οι υπερταχείες που πιάνουν ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χλμ/ώρα (Tokaido Shinkansen), αλλά όλοι το γνωρίζουν σαν bullet train λόγω της ταχύτητας αλλά και του σχήματος που είχαν οι πρώτες υπερταχείες που τέθηκαν σε λειτουργία αρκετές δεκαετίες πριν.

1Διάβασε επίσης

Οι Ιαπωνικοί Σιδηρόδρομοι ζήτησαν συγνώμη επειδή τρένο ξεκίνησε 25 δευτ. νωρίτερα

Η σημερινή είδηση αφορά ένα πρότζεκτ διάρκειας δύο ετών και αγνώστου κόστους για να βελτιώσει κατά ένα λεπτό την διαδρομή Ueno – Omiya (προάστια του Τόκιο), που τώρα διαρκεί 30 λεπτά, ήτοι βελτίωση 3,33%. Ok, δεν φαίνεται μεγάλο, αλλά οι κατασκευαστές έχουν άλλη άποψη, αφού το πρότζεκτ θα έχει άλλα οφέλη που θα μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Πιο συγκεκριμένα η ταχύτητα θα αυξηθεί από τα 110 χλμ/ώρα στα 130 χλμ/ώρα κάτι απλό για τραίνα που είναι σχεδιασμένα να κινούνται με υπερδιπλάσιες ταχύτητες, αλλά στα τραίνα συνήθως οι γραμμές είναι που κρατούν τις ταχύτητες χαμηλές κι όχι οι αμαξοστοιχίες. Οι γραμμές λοιπόν πρέπει να αντέχουν το επιπλέον φορτίο και τους κλυδωνισμούς και επιπροσθέτως το τραίνο να συνεχίσει να είναι το ίδιο “αθόρυβο” καθώς μιλάμε για πυκνοκατοικημένες περιοχές.