Το τελευταίο εξάμηνο έχουμε δει τουλάχιστον δύο φορές την Hyundai να δοκιμάζει ένα μουλάρι ενός κεντρομήχανου αυτοκινήτου στο Nurburgring, με τις αναφορές για την παραγωγή του να είναι εξίσου αρκετές. Φαίνεται, όμως, ότι αυτή η ιδέα έχει ωριμάσει και οι Κορεάτες είναι πολύ κοντά στο να δώσουν το πράσινο φως για την κυκλοφορία του.
Χαρακτηριστικές είναι οι πρόσφατες δηλώσεις του Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος Ν:
Υπάρχει ένα αυτοκίνητο μέσα στους επόμενους δύο ή τρεις μήνες που πιθανόν να έχουμε την ευκαιρία να δείξουμε στον αντιπρόεδρο Chung [Eui-sun] και την κορυφαία διοίκηση μας. Ανάλογα με το ποια είναι η τρέχουσα διάθεση και κατάσταση, θα μπορούσαμε να έχουμε ένα αυθόρμητο “Εντάξει, ας το φτιάξουμε”.
H Hyundai μας έχει δείξει τα τελευταία χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να ήταν το RM16 Concept, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016 στην έκθεση του Μπουσάν. Είχαν προηγηθεί τα RM14 concept και RM15 concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορούσε έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.