Iστορία έγραψε ο Paul di Resta, καθώς αναδείχθηκε νικητής στον πρώτο νυχτερινό αγώνα στα χρονικά του DTM. Δεύτερος τερμάτισε ο εξαιρετικός Robin Frinjs, στο πρώτο του βάθρο στην καριέρα του στο πρωτάθλημα, και το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Edoardo Mortara.

1Alex Zanardi και BMW M4 DTM

Σίγουρα, η μορφή των αγώνων στο Misano. O Alex Zanardi επιστρέφει πίσω από το τιμόνι αγωνιστικού και θα κάνει guest εμφάνιση στους πρώτους νυχτερινούς αγώνες στην ιστορία του DTM. Στο παρακάτω βίντεο, μας εξηγεί με το δικό του, μοναδικό τρόπο, τις “ιδιαιτερότητες” της τροποποιημένης BMW M4 DTM που θα οδηγήσει στην ιταλική πίστα.

2Δοκιμαστικά

Υπό βροχή έλαβαν χώρα τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του πρώτου αγώνα κι ο Paul di Resta σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:46.826. Σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω του, βρέθηκε ο Edoardo Mortara και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν οι Rast και Paffett.

3Αγώνας

Η βροχή σταμάτησε, αλλά η πίστα δεν είχε πλήρως στεγνώσει, και μερικοί οδηγοί επέλεξαν τη γόμα για βρεγμένο οδόστρωμα. Άτυχος στάθηκε ο Jamie Green διότι ένα πρόβλημα της τελευταία στιγμής τον ανάγκασε να ξεκινήσει τον αγώνα από το pit lane. Mε το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο poleman di Resta φάνηκε προς στιγμήν να χάνει την πρωτοπορία από τον Mortara, αλλά τελικώς κατάφερε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση. Ο τρίτος στην εκκίνηση Rast εχασε τρεις θέσεις και ο ιδιαίτερα επιθετικός Wittmann κέρδιζε θέσεις και στον τρίτο γύρο η διαφορά του πρώτου di Resta με τον δεύτερο, πια, Paffett ήταν στο 1”. Σπουδαίες μάχες σε όλο το grid στις αρχές του αγώνα, με τους οδηγούς να “παλεύουν” σε πολλά σημεία της πίστας να βρουν πρόσφυση. Wittmann, Muller, Frijs, Rockenfeller είχαν δημιουργήσει το δικό τους “τρενάκι”, με τους δύο πρώτους να μάχονται σώμα με σώμα στο νυχτερινό αγώνα.

Di Resta και Paffett άρχιζαν να χτίζουν διαφορά από τους Auer και Rast, Muller και Rockenfeller μπήκαν στα pits για το υποχρεωτικό pit stop, με τη γόμα για στεγνό μάλλον να φαντάζει πιο κατάλληλη όσο περνούσαν οι γύροι. Ο πρωτοπόρος di Resta εισήλθε στα pits στον 7o γύρο, ενώ το ίδιο έπραξαν Paffett και Rast. Juncadella, Farfus, Auer, Spengler, Wehrlein και Zanardi ηταν οι μοναδικοί οδηγοι μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα που δεν είχαν μπει στα pits.

Ο Eng σημείωνε γρήγορα περάσματα στην προσπάθειά του να περάσει τον Mortara για την 7η θέση, αλλά ο Ιταλός συγκρούστηκε με τον προπορευόμενο Paffett που έπεσε αρκετά βίαια στα φρένα, βρέθηκε εμφανώς εκτός γραμμής, ίσως αντιμετωπίζοντας κάποιο πρόβλημα. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και οριοθετούσε τη ροή του κρυνθούν τα συντρίμμια από τη σύγκρουση των δύο οδηγών της Mercedes.

Η δεκάδα πριν την επανεκκίνηση ήταν: Juncadella, Farfus, Spengler, di Resta, Mortara, Eng, Glock, Rast, Muller, Green, με τους τρεις πρώτους να μην έχουν πραγματοποιήσει ακόμη το υποχρεωτικό τους pit stop. Μετά από μερικά σπρωξίματα, ο Farfus, μετά το λάθος του Juncadella, πέρασε στην πρώτη θέση, και πιο πίσω, Green και Rast είχαν τη δική τους στιγμή, έχοντας μια επαφή, οδηγώντας τους σε τετ α κε. Ο πρωταθλητής συνέχισε προσωρινά τον αγώνα με “τραυματισμένο” το RS 5 DTM του, την ίδια στιγμή που ο Eriksson εμβόλισε τον Auer με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του Αυστριακού. Ο Spengler εγκατέλειψε και αυτός με τη σειρά του και ο Rast, λίγο αργότερα, δεν μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα και γινόταν ο πέμπτος οδηγός που δε θα έβλεπε την καρό σημαία του τερματισμού.

Αναπόφευκτα έκανε πάλι την εμφάνιση του στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση, ο Farfus διατηρήθηκε στην πρωτοπορία, ο di Resta κέρδισε τη δεύτερη θέση από τον Eng. O Αυστριακός οδηγός της BMW ανέκτησε τη θέση του ύστερα από λάθος του di Resta κι ο τέταρτος Mortara βρισκόταν στα 1,4” πίσω από τον Σκοτσέζο. Ο Eng σημείωνε στον 18ο γύρο το ταχύτερο πέρασμα και η τάξη στην πρωτοπορία αποκατάσταθηκε στον 20ο γύρο με την είσοδο του Farfus στα pits. Εν τω μεταξύ, ο Juncadella ένιωθε την καυτή ανάσα του Glock στη μάχη για την τέταρτη θέση κι ο Eriksson τιμωρήθηκε για τη σύγκρουσή του με τον Auer ποινή διέλευσης από τα pits. Ο Glock εχασε τη θέση του από τον Duval που μείωνε συνεχώς τη διαφορά απ΄τον Γερμανό.

Στη μάχη της πρώτης θέσης, ο di Resta ήταν συνεχώς κάτω του 1” πίσω από τον Eng, που τελικώς τον προσπέρασε. Ο Αυστριακός έχασε τη θέση του και από τον επερχόμενο Mortara και η θέση του ήταν επισφαλής από τον Juncadella που έκλεινε τη διαφορά. Με αριστοτεχνική κίνηση από την εξωτερική, ο Frijns προσπέρασε Duval και Eng στον 27ο γύρο και ο Glock είχε μείνει αρκετά πίσω στη διεκδίκηση περισσότερων βαθμών, όντας όγδοος.

Ο Frinjs εξαπέλυσε λυσσαλέα επίθεση στον Mortara, ο οποίος μέχρι και τα τελευταία μέτρα κρατούσε-δύσκολα- τη δεύτερη θέση, αλλά ο εξαιρετικός σήμερα Ολλανδός οδηγός της Audi κατάφερε να “κλέψει” τη δεύτερο σκαλί του πόντιουμ των νικητών. Πρώτος έκοψε το νήμα του τερματισμού ο Paul di Resta κι η τελική δεκάδα ήταν η εξής: di Resta, Frinjs, Mortara, Duval, Muller, Wehrlein, Glock, Eng, Wittmann, Rockenfeller.

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 23.30 ώρα Ελλάδος. Τα αποτελέσματα του αγώνα μπορείς να τα δεις εδώ.