Δεύτερο δυνατό “χαστούκι” για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross της FIA, καθώς 1,5 μήνα μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης της Audi από τον θεσμό ήρθε σήμερα να κάνει γνωστή την αντίστοιχη απόφαση της η ομάδα της Peugeot. Και οι δύο συμμετείχαν στο WRX ως εργοστασιακές συμμετοχές, υποστηρίζοντας με κάθε τρόπο η μεν την ομάδα του Mattias Ekstrom (EKS), και η δε την ομάδα του Kenneth Hansen (Hansen Motorsport).

Η γαλλική ομάδα θα διακόψει την εμπλοκή της μετά το τέλος του τρέχοντος πρωταθλήματος και τον έναν αγώνα που απομένει στη Νότια Αφρική. Παράλληλα, όμως, άφησε ανοιχτό παράθυρο για την επιστροφή της, καθώς ανακοίνωσε ότι την εξέλιξη μιας νέας σειράς ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών για το 2020.

Το γαλλικό εργοστάσιο ανέφερε ότι η αβεβαιότητα που υπάρχει σχετικά με τη μετάβαση του πρωταθλήματος Rallycross στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία αναβλήθηκε για το 2021, είναι ο λόγος για να φύγει από τον θεσμό, μόλις μια χρονιά μετά την πλήρη εμπλοκή της. Χαρακτηριστικό ήταν το tweet του διευθύνοντος συμβούλου της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, που αναφέρει:

Η Peugeot θα συγκεντρώσει τους πόρους της στην ανάπτυξη αυτών των νέων [ηλεκτρικών σπορ] οχημάτων, και αποφάσισε να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα WRX στο τέλος της σεζόν του 2018, η εξέλιξη του οποίου προς την ηλεκτροποίηση είναι αβέβαιη.

Η Peugeot έχει παρουσία στο rallycross από το ξεκίνημα του το 2014. Μετά τη στήριξη της ομάδας Hansen Motorsport του 14 φορές πρωταθλητή Ευρώπης, Kenneth Hansen, για τέσσερα χρόνια, η μάρκα μπήκε φέτος στο πρωτάθλημα ως πλήρης εργοστασιακή συμμετοχή, με σαφή στόχο την προώθηση των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων παραγωγής, από το 2020 όπως ήταν αρχικά ο προγραμματισμός.