Η FIA και το Automobile Club de I’Ouest (ACO) ανακοίνωσαν πως ο προϋπολογισμός της νέας Hypercar κατηγορίας του WEC μειώθηκε από τα 25-30 εκατ. ευρώ στα 20 εκατ. ευρώ ετησίως για μια ομάδα με δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα. Επίσης ο προϋπολογισμός για τις ιδιωτικές ομάδες που θα αγοράσουν ένα αυτοκίνητο από κάποιον κατασκευαστή ορίστηκε στα 16 εκατ. ευρώ.

Η FIA και το ACO ωστόσο ξεκαθαρίζουν πως δεν θα εμποδίζει τίποτα τις ομάδες και τους κατασκευαστές να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, αλλά οι αυστηρές προδιαγραφές των κανονισμών δεν θα επιτρέπουν να κερδηθεί κάποιο πλεονέκτημα από κάποιον που θα επενδύσει περισσότερα χρήματα.

Ο προϋπολογισμός είναι πολύ μικρότερος από αυτόν των ομάδων της LMP1 κατηγορίας, με τις αναφορές να ήθελαν την Porsche και την Audi να ξόδευαν περισσότερα από 180 εκατ. ευρώ ετησίως όταν συμμετείχαν στην LMP1 κατηγορία.

Η FIA στις αρχές του περασμένου Ιούνη ανακοίνωσε πως τα hypercars επιστρέφουν σε WEC και Le Mans, μιας και από το 2020 θα δημιουργηθεί η κατηγορία Hypercar, με τα αυτοκίνητα αυτά να πρέπει να έχουν KERS στον μπροστά άξονα και υβριδικό σύστημα τετρακίνησης, να μπορούν να κάνουν έναν γύρο στο Le Mans σε 3:20-3:25, και να μην έχουν περιορισμό στην επιλογή του κινητήρα. Θα υπάρχει μονάχα περιορισμός στη κατανάλωση καυσίμου, περιορισμός στην μέγιστη παραγόμενη αεροδυναμική πίεση, ενώ οι ομάδες δεν θα μπορούν να εξελίσσουν συνεχώς τον σχεδιασμό των αγωνιστικών, μέχρι την περίοδο του 2024/2025.

Μέχρι σήμερα ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη κατηγορία έχουν δείξει η Aston Martin, BMW, η Koenigsegg, η McLaren, Toyota, ενώ από το τραπέζι των συζητήσεων έχουν αποχωρήσει η Ferrari και η Ford.