Συγκρίνοντας την Porsche 911 GT3 Touring με την 911 Carrera T

Σχετικά άρθρα

Η Porsche παρουσίασε τη νέα γενιά της 911, αλλά αυτό δεν εμπόδισε το Top Gear να πάρει τις “παλιές” 911 GT3 Touring και 911 Carrera T για να τις συγκρίνει.

Η 911 GT3 Touring δεν διαθέτει την μεγάλη αεροτομή της κανονικής GT3, αλλά αυτή της 911 R, ενώ από τη συγκεκριμένη έκδοση της 911 προέρχεται και ο διαχύτης. Κατά τα άλλα, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι της 911 GT3 με την γερμανική εταιρία να θέλει η συγκεκριμένη έκδοση της 911 να δίνει βάρος περισσότερο στην άνεση και στην ευχρηστία σε σχέση με τις 911 R και 911 GT3. Τα φωτιστικά σώματα δεν είναι σκουρόχρωμα όπως στην 911 GT3, με τις ζάντες 20″ να φορούν ελαστικά 245/35 μπροστά και 305/30 πίσω. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά, με το λογότυπο της Porsche και τα άλλα σήματα να είναι βαμμένα μαύρα στην έκδοση εξοπλισμού “Black Exterior Touring Package”. Επίσης στη συγκεκριμένη έκδοση σκουρόχρωμα είναι και τα φωτιστικά σώματα.

Ο 4.0-λίτρων κινητήρας της αποδίδει 500 άλογα με 460 Nm ροπής και προσφέρεται αποκλειστικά με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 316 χλμ/ώρα. Έχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και μηχανικό πίσω διαφορικό με σύστημα κλειδώματος με σύστημα PTV. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε το σύστημα Porsche Communication Management (PCM), την εφαρμογή Porsche Track Precision και το σύστημα Connect Plus.

Από την άλλη, η 911 Carrera T, είναι η ελαφρύτερη 911 991, με το γράμμα T να προέρχεται από την λέξη Touring. Οι μηχανικοί της Porsche έδωσαν ιδιαίτερη βάση στη μείωση του βάρους της 911 Carrera T, τοποθετώντας ελαφριά κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ, ιμάντες αντί για πόμολα στις πόρτες και λιγότερη ηχομόνωση, έτσι ώστε να ρίξουν το βάρος στα 1.425 κιλά, 20 κιλά λιγότερα από την 911 Carrera με παρόμοιο εξοπλισμό.

Η Porsche 911 Carrera T διαθέτει τις 20″ ζάντες της Carrera S, γκρι καθρέπτες, νέο αεροδυναμικό μπροστά σπόιλερ, ειδικά σήματα, διπλές μαύρες απολήξεις εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο, και στο εσωτερικό συναντάμε Sport-Tex καθίσματα, GT sport τιμόνι, μαύρες διακοσμητικές επενδύσεις, νέα μαρσπιέ, με τα πίσω καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM να έχουν αφαιρεθεί, αλλά να είναι διαθέσιμα δωρεάν για όποιον τα θελήσει. Στο βασικό εξοπλισμό έχει το PASM sports chassis, μειωμένη ανάρτηση κατά 20 mm, το πακέτο Sport Chrono, κοντύτερο επιλογέα ταχυτήτων με κόκκινα στοιχεία, με το σύστημα τετραδιεύθυνσης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα (0,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την 911 Carrera), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 15,1 δευτερόλεπτα. Με το PDK αυτόματο κιβώτιο τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 14,5 δευτερόλεπτα. Και με τα δύο κιβώτια, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 290 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Δες τη νέα BMW M2 να γράφει 7:38,23 στο Nurburgring

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού η BMW ανακοίνωσε ότι η νέα M2 (G87) σημείωσε νέο επίσημο ρεκόρ στη κατηγορία της, καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο...

Δες την παραγωγή στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο μέσα από αυτό το επικό drone video

Η Tesla δημοσίευσε ένα επικό βίντεο μέσα από τις εγκαταστάσεις του εργοστάσιου της, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βερολίνο της Γερμανία. Τα 3,5 λεπτά...

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...
Autoblog.gr