Μέσω αυτής της μινιατούρας, βλέπουμε τον σχεδιασμό της νέας γενιάς του Renault Clio, με τη συγκεκριμένη φωτογραφία να μας δείχνει την RS Line έκδοση του.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, με το μοντέλο να βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B και κίνηση θα παίρνει από τον υβριδικό 1,5 dci μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το αυτοκίνητο. Επίσης θα προσφέρεται με τον turbo 0,9-λίτρων και με τον 1,3-λίτρων turbo κινητήρα. Επιπλέον το νέο Clio θα αποκτήσει κάποια μια σειρά από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Eolab που θα το βοηθήσουν να μειώσει και άλλο τους ρύπους.

Σχεδιαστικά βλέπουμε πως δανείζεται στοιχεία από το νέο Megane και στο εσωτερικό του νέου Clio θα υπάρχουν καλύτερης ποιότητας υλικά, μια μεγάλη οθόνη αφής με απτική ανάδραση, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control). Σε ότι αφορά τις ημι-αυτόνομες τεχνολογίες, αυτές θα είναι επιπέδου 2 κάτι που θα δίνουν τη δυνατότητα στο μοντέλο να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει μόνο του σε συνθήκες κίνησης, αλλά θα απαιτείται από τον οδηγό να έχει επαφή με το τιμόνι.