Χθες παρουσιάστηκε επίσημα η νέα Mustang Shelby GT500 με το μοντέλο να παίρνει κίνηση από έναν κομπρεσοράτο V8 5,2-λίτρων κινητήρα που αποδίδει περισσότερους από 700 ίππους και συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Tremec που κάνει τις αλλαγές σε μόλις 100 ms.

Ωστόσο η Ford δεν έχει απορρίψει το ενδεχόμενο να προσφέρει το μοντέλο και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και όπως δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός της Ford Performance, Carl Widdman, εάν υπάρξουν αρκετοί πελάτες που ζητήσουν το συγκεκριμένο κιβώτιο, τότε η Ford θα προσπαθήσει να τους το προσφέρει.

Στις σχετικές ειδήσεις το αυτόματο κιβώτιο της νέας Shelby GT500 είναι το ίδιο που θα χρησιμοποιήσει και η Chevrolet στη νέα κεντρομήχανη Corvette, μιας και αυτή θα φορά το Tremec TR-9007 κιβώτιο. Επίσης ο κομπρέσορας που φορά ο 5,2-λίτρων κινητήρας, ο TVS R2650, είναι ο ίδιος που συναντάμε στον V8 6,2-λίτρων κινητήρα της Corvette ZR1.