Το 2015 η 23χρονη τότε Sarah Milburn είχε ένα ατύχημα στο Ντάλας του Τέξας, όταν ενώ βρισκόταν μέσα σε ένα Honda Odyssey του 2011 που το οδηγούσε ένας οδηγός της Uber, αυτός παραβίασε έναν ερυθρό σηματοδότη και τράκαρε με ένα pickup.

Από το ατύχημα το αυτοκίνητο ανετράπη με την Milburn να σπάει την σπονδυλική της στήλη, κάτι που της άφησε τετραπληγία. Η Milburn μήνυσε την Honda για την σχεδίαση της ζώνης ασφαλείας του Honda Odyssey, με τον δικηγόρο της, τον Jim Mitchell, να ισχυρίζεται πως οι ζώνες ασφαλείας του Odyssey, λόγω του κακού σχεδιασμού τους, συνέβαλαν στους τραυματισμούς της πελάτισσας του. Όπως ισχυρίστηκε ο δικηγόρος, οι ζώνες ασφαλείας στην τρίτη σειρά καθισμάτων του Odyssey που καθόταν η Milburn, είχαν σύστημα δύο στοιχείων, που είναι άγνωστο και δύσκολο να χρησιμοποιηθεί από πολλούς ανθρώπους. Όπως είπε ο Mitchell:

Συγκεκριμένα, η ζώνη ασφαλείας είναι ένα σύστημα δύο στοιχείων που απαιτεί από τον χρήστη να τραβήξει τον ιμάντα από την οροφή του αυτοκινήτου, να τον κουμπώσει αρχικά στη βάση του καθίσματος και στη συνέχεια να τραβήξει τη ζώνη πέρα ​​από τους γοφούς του και να την κουμπώσει στην πόρπη.

Ένας εμπειρογνώμονας έδειξε στους ενόρκους έρευνα στην οποία ποσοστό μικρότερο του 10% των ανθρώπων που δεν ήταν εξοικειωμένοι με το σύστημα ζώνης ασφαλείας δύο στοιχείων του αυτοκινήτου μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν σωστά. Συγκεκριμένα 50 από τους 53 ανθρώπους της έρευνας απέτυχαν να τοποθετήσουν με σωστό τρόπο την ζώνη ασφαλείας.

Οι ένορκοι του δικαστηρίου αποφάσισαν πως η Honda πρέπει να πληρώσει αποζημίωση 37 εκατ. δολαρίων στην άτυχη γυναίκα. Εκπρόσωπος της Honda δήλωσε πως η εταιρία θα ασκήσει έφεση στην πρωτόδικη απόφαση, υποστηρίζοντας πως δεν είναι υπεύθυνη για τους τραυματισμούς της Milburn, μιας και οι ζώνες ασφαλείας του Odyssey πληρούν τα ομοσπονδιακά πρότυπα ασφαλείας και έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Η εταιρία δηλώνει επίσης πως αν η Milburn φορούσε σωστά τη ζώνη ασφαλείας, τότε δεν θα είχε υπέστη τόσο σοβαρούς τραυματισμούς.