Ξεκίνησε σήμερα το δεύτερο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, με τις ομάδες να έχουν αρκετά διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το πρώτο, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην ίδια πίστα. Έτσι, αφού οι περισσότερες ομάδες έχουν ελέγξει ότι όλα τα συστήματα του μονοθεσίου έχουν περάσει από όλους τους βασικούς ελέγχους και έχουν γράψει αρκετά χλμ. σήμερα είδαμε μέρος των επιδόσεων τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι χρόνοι είναι άκρως αντιπροσωπευτικοί. Οι ομάδες συνεχίζουν να συλλέγουν πολλά δεδομένα, όπως συμβαίνει κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

1

Παρότι το μονοθέσιο του Lando Norris ολοκλήρωσε την ημέρα στο πίσω μέρος ενός φορτηγού, η McLaren MCL34 του νεαρού Βρετανού βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, με χρόνο 1:17,709, φορώντας τα C4 ελαστικά της Pirelli. Τον Norris παρακολούθησε από κοντά ο Fernando Alonso, ο οποίος βρέθηκε σήμερα στα pits της McLaren, μετά από απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο Circuit de Barcelona-Catalunya. Ο Norris είχε δύο συμβάντα σήμερα, καθώς σταμάτησε στην άκρη της πίστας, ενώ κατά τη διάρκεια των πρωινών δοκιμών είχε πρόβλημα στα υδραυλικά του μονοθεσίου του, με τον Gil de Ferran να μην είναι ικανοποιημένος με τους γύρους που έκανε η McLaren σήμερα.

2

Μια ανάσα πίσω από το Norris βρέθηκε η Red Bull του Pierre Gasly, με μόλις 0,006 διαφορά, φορώντας τα C3 ελαστικά. Ο Γάλλος έκανε του περισσότερους γύρους της ημέρας, ενώ ταυτόχρονα με χρόνο 1:17.715, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο για την Red Bull στις μέχρι τώρα δοκιμές. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Lance Stroll με την Racing Point και τα -πιο μαλακά ελαστικά- C5, ο οποίος δήλωσε ότι οι δοκιμές κύλησαν σήμερα ομαλά.

3

Συνεχίζοντας, τη σημερινή ημέρα γίναμε μάρτυρες του πρώτου σοβαρού προβλήματος για την ομάδα της Mercedes, καθώς το μονοθέσιο του Valtteri Bottas παρουσίασε θέμα με την πίεση καυσίμου, κάτι που ήταν η αιτία να μείνει στο γκαράζ της γερμανικής ομάδας σχεδόν για όλο το απόγευμα. Η Mercedes αποφάσισε τελικά να τοποθετήσει στην W10 ένα εντελώς νέο power unit, γι’αυτό και ο Φιλανδός έκανε μόλις 7 γύρους. Τα πράγματα, όμως, δεν ήταν υπερβολικά ομαλά ούτε στο στρατόπεδο της Ferrari, καθώς η SF90 με τον Charles Leclerc στο τιμόνι έμεινε στο γκαράζ για μεγάλο χρονικό διάστημα το πρωί. Η ιταλική ομάδα εντόπισε θέμα ψύξης στο νέο μονοθέσιο, αλλά όπως και ο Lewis Hamilton έτσι και ο Sebastian Vettel είχαν εντελώς απροβλημάτιστες δοκιμές, με τον Γερμανό να κάνει τον τέταρτο καλύτερο χρόνο με τα C3 ελαστικά της Pirelli.

4

Ο Kevin Magnussen ήταν ο δεύτερος οδηγός με τους περισσότερους γύρους της ημέρας, ολοκληρώνοντας 131 γύρους με χρόνο 1:18.769 και ελαστικά C4 στην Haas του. Η Williams είχε μια άκρως παραγωγική μέρα, με τον George Russell να “βάζει” 119 γύρους στο κοντέρ της FW42, κάτι που έφερε πολύ μεγάλη ανακούφιση στην ομάδα, παρότι ο χρόνος του, 1:19.662, δεν φαίνεται άκρως ανταγωνιστικός.

5

Κλείνοντας, η Renault είχε μια πολύ ήρεμη ημέρα, δοκιμάζοντας πολλά πράγματα, καθώς συνολικά οι Daniel Ricciardo και Nico Hulkenberg έκαναν 160 γύρους. Οι ταχύτεροι χρόνοι τους έγιναν με την C3 γόμα.

6Highlights

7Χρόνοι ημέρας