Ολοκληρώθηκε σήμερα και το δεύτερο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης και το επόμενο ραντεβού με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σε ακριβώς δύο εβδομάδες, όπου τέτοια ώρα θα έχουν ήδη διεξαχθεί οι δύο περίοδοι των ελεύθερων δοκιμαστικών στην πίστα της Μελβούρνης, στην Αυστραλία. Σήμερα, όλες οι ομάδες φάνηκε να δοκίμασαν τόσο γρήγορους γύρους, όσο και προσομοιώσεις αγώνα, με τον μόνο οδηγό -από τους 13 που βγήκαν στην ισπανική πίστα- που δεν έκανε τον ταχύτερο χρόνο του με τα πολύ μαλακά (C5) ελαστικά της Pirelli, να ήταν ο Max Verstappen, ο οποίος φορούσε τα C3.

1

Αν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από τις φετινές δοκιμές, η μάχη μεταξύ της Ferrari και της Mercedes το 2019 φαίνεται ότι θα είναι τόσο έντονη και αμείλικτη όπως πέρσι, καθώς οι δύο ομάδες τελείωσαν τις δοκιμές με διαφορά μόλις 0,003 δευτ., με τον Sebastian Vettel να είναι μπροστά από τον Lewis Hamilton στην πίστα της Βαρκελώνης.

Έτσι, μπορεί η Ferrari να έδειξε για ακόμα μια φορά ότι έχει τον ρυθμό αλλά ταυτόχρονα κρατά χαμηλούς τόνους το πρωί, μετά το μεσημεριανό διάλειμμα όμως φάνηκε ότι η ιταλική ομάδα έχει πολλά να προσέξει. Ο Sebastian Vettel έγραψε χρόνο 1:16.221 και ήταν ελάχιστα ταχύτερος από τον χρόνο που έκανε χθες ο Charles Leclerc, πάντα με τα C5 ελαστικά. Ο Γερμανός, όμως, είχε γράψει λίγο νωρίτερα έναν άκρως ανταγωνιστικό χρόνο (1:16.7) με τα πολύ πιο αργά μεσαία ελαστικά (C3). Ωστόσο, και σήμερα η SF90 ήταν η αιτία για μια κόκκινη σημαία, αφού σταμάτησε στην έξοδο της στροφής 2 το μεσημέρι, με την Ferrari να αναφέρει αργότερα ότι υπήρξε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά, κάτι που θα αξιολογηθεί στο Maranello. Αυτός ήταν ο λόγος που ο Vettel ολοκλήρωσε τις δοκιμές του νωρίς το απόγευμα, αν και μέχρι τότε είχε καταφέρει να γράψει 110 γύρους.

2

Η Mercedes δεν ήθελε ο Hamilton να κάνει προσομοιώσεις κατατακτηρίων το απόγευμα, όπου επικρατούσε ζεστή στην πίστα και θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικοί οι χρόνοι, και αντ ‘αυτού δημιούργησε μια συναρπαστική κορύφωση στο πρόγραμμα δοκιμών τους. Πριν αναλάβει τη Mercedes W10 από τον team mate Valtteri Bottas, ο Hamilton δήλωσε κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος ότι η Ferrari είναι κατά μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη από την Mercedes, κάτι το οποίο δεν θα μπορέσουμε να μάθουμε με ακρίβεια πριν τον πρώτο αγώνα, και αν.

3

Προς το τέλος του απογεύματος, ο Hamilton βγήκε στην πίστα με C4 ελαστικά, και έγραψε χρόνο 1:16.628, υποδηλώνοντας ότι με το κέρδος απόδοσης των C5 ελαστικών ίσως τον τοποθετούσε στην πρώτη θέση. Από τις συνολικά εξήντα τέσσερις ώρες διαθέσιμου χρόνου δοκιμών, η Mercedes έβαλε μόνο την τελευταία ώρα τα C5 ελαστικά και άφησε ελεύθερο τον Lewis Hamilton να γράψει χρόνους.

4

Ο Nico Hulkenberg ήταν ο τέταρτος ταχύτερος στην πίστα, γράφοντας την τελευταία ημέρα χρόνο 1:16.843, υποδηλώνοντας ίσως ότι υπάρχει μισό δευτερόλεπτο χάσμα μεταξύ της Renault και των κορυφαίων ομάδων. Ο Hulkenberg τελείωσε την μέρα μπροστά από τον Daniil Kvyat, με την Toro Rosso να έχει περισσότερη τύχη από την Red Bull, καθώς ο Max Verstappen έγραψε μόλις 29 γύρους την τελευταία ημέρα των δοκιμών εξαιτίας ενός προβλήματος με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο προκλήθηκε από την σοβαρή έξοδο που είχε χθες ο Pierre Gasly. Ωστόσο, και οι δύο ομάδες έχουν αναθαρρήσει από την απροβλημάτιστη λειτουργία του power unit της Honda τις δύο αυτές εβδομάδες δοκιμών στη Βαρκελώνη.

5

Ο Kevin Magnussen ήταν η αιτία για μια ακόμα κόκκινη σημαία σήμερα, καθώς η Haas του σταμάτησε ανεξήγητα στην στροφή 4. Με αυτόν τον τρόπο, η αμερικάνικη ομάδα ολοκλήρωσε δύο εβδομάδες με αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας της VF-19, αλλά έδειξε να έχει ταχύτητα. Η McLaren και η Alfa Romeo με τους Carlos Sainz και Kimi Raikkonen αντίστοιχα ήταν οι πιο δραστήριες της σημερινής ημέρας, γράφοντας 134 και 132 γύρους αντίστοιχα.

6Highlights

7Χρόνοι ημέρας