H εταιρία από το Τσουφενχάουζεν είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την 911. Λογικό κι αναμενόμενο οι διαφορετικές προσεγγίσεις (914, 924, 944, 928) που παρουσίασε στο παρελθόν να ξενίζουν και γι’αυτό να μην μένουν για πολλά χρόνια στη γκάμα της.

Η 968 δεν θα μπορούσε να διαφέρει. Αποτέλεσε διάδοχο της “σταμπαρισμένης” 944, που ήταν λουσμένη με τη ρετσινιά της 924, με το GT της Porsche να έμεινε στην παραγωγή για μια 4ετία (1992 έως 1995) και ήταν στην κορυφή της κατηγορίας.

Το 1993, όμως, η γερμανική εταιρία παρουσίασε την 968 Turbo S, καθώς η απλή έκδοση του μοντέλου δεν μπορούσε να σταθεί ούτε καν αξιοπρεπώς απέναντι σε μοντέλα της Mazda και Nissan. Aν, όμως, δεν ήξερες μέχρι σήμερα την ύπαρξη της 968 Turbo S δεν θα σε κατηγορήσω. Ο λόγος, η περιορισμένη παραγωγή της, αφού από το εργοστάσιο βγήκαν μόλις 14 αυτοκίνητα (ή 15 ή 16, ανάλογα την πηγή), αποκλειστικά για την Ευρώπη.

Η συγκεκριμένη έκδοση είχε την περιποίηση της Porsche Motorsports από το Weissach και μηχανικά, ο 3,0-λιτρος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας διέθετε turbo και απέδιδε 305 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 4,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 282 χλμ/ώρα.

Αισθητικά διέφερε από την απλή 968 χάρη στο body kit, το οποίο ήταν ίδιο με αυτό της 968 Clubsport, ενώ ακόμα διέθετε NACA αεραγωγούς στο εμπρός καπό, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή και μεγαλύτερο εμπρός spoiler. Τέλος, η απόσταση από το έδαφος είχε μειωθεί κατά 20 χλστ., ενώ και το βάρος της 968 Turbo S ήταν 70 κιλά λιγότερα από την απλή 968, φτάνοντας τα 1.300 κιλά.

Όπως διάβασες και στον τίτλο, μια εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση στη Γερμανία, με την συγκεκριμένη να έχει διανύσει από τις 20 Οκτωβρίου του 1994 μόλις 45.630 χλμ.