Όπως είχε ανακοινώσει από τον περασμένο Ιανουάριο, η Ford ανακοίνωσε πως προχωρά στη κατάργηση χιλιάδων θέσεων εργασίας ανά την Ευρώπη, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να κατεβάσει ρυθμούς παραγωγής και ενδεχομένως και να κλείσει εργοστάσια, καθώς όπως αναφέρει αδυνατεί να επιστρέψει στην κερδοφορία.

Με τα μέτρα αυτά, η Ford έχει θέσει ως στόχο να μειώσει σημαντικά τα διαρθρωτικά κόστη της και να μειώσει την γραφειοκρατία, προκειμένου να καταφέρει να έχει περιθώριο κέδρους 6% στη Ευρώπη.

Όπως αναφέρει η Ford, θα καταργήσει περισσότερες από 5.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, ενώ αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν και στην Αγγλία. Η μείωση των θέσεων εργασίας σε Γερμανία και Αγγλία θα γίνει μέσω εθελούσιας εξόδου, με την Μπλε Οβάλ εταιρία να μην ανακοινώνει για την ώρα πόσοι υπάλληλό της, μόνιμοι και με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, θα χάσουν τη δουλειά τους. Μέρος των περικοπών είναι και η διακοπή του C-Max.

Η Ford απασχολεί 53.000 εργαζομένους στην Ευρώπη σε 15 εργοστάσια. Οι 24.000 από αυτούς εργάζονται στη Γερμανία και 12.000 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι περικοπές αποκαλύφθηκαν λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της Ford που ανέφερε πως o CEO της, Jim Hackett, έλαβε αμοιβές 17,8 εκατ. δολαρίων την περασμένη χρονιά από 16,7 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα, παρά το γεγονός ότι τα κέρδη ήταν λιγότερα κατά το ήμισυ και η μετοχή υποχώρησε 40%.

Επιπλέον ο Bob Shanks, CFO της Ford πήρε 8,4 εκατομμύρια δολάρια το 2018 έναντι 6,7 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και 6,3 εκατομμύρια δολάρια το 2016. Ο Bill Ford, πρόεδρος της Ford πήρε 13,8 εκατομμύρια δολάρια το 2018 έναντι 15,6 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και 13,9 εκατομμύρια δολάρια το 2016.

Ο Jim Farley, επικεφαλής παγκόσμιων αγορών πήρε 5,9 εκατομμύρια δολάρια το 2018 έναντι 13,4 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και 6,6 εκατομμύρια δολάρια το 2016. Τέλος ο Joe Hinrichs, επικεφαλής παγκόσμιων υπηρεσιών πήρε 5,8 εκατομμύρια δολάρια το 2018 έναντι 12,1 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και 6,7 εκατομμύρια δολάρια το 2016.