Η προηγούμενη γενιά της 911, η 991, έμεινε στην κυκλοφορία για σχεδόν 7 χρόνια, και σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις. Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η επέκταση της γκάμας των GT εκδόσεων βοήθησε το μοντέλο να πουλήσει -κατά την τελευταία χρονιά παραγωγής της- τα περισσότερα αυτοκίνητα από κάθε άλλη γενιά.

Πατώντας πάνω σε αυτό, ο Blume αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι στην τρέχουσα γενιά (992) θα δούμε ακόμα περισσότερες εκδόσεις από το GT τμήμα της εταιρίας, χωρίς ωστόσο να γίνεται πιο συγκεκριμένος. Εδώ να θυμίσω ότι μέσα στην μεγάλη γκάμα της 991 υπήρχαν οι εκδόσεις GT3, GT3 Touring, GT3 RS και GT2 RS, ενώ υπήρχαν και οι GTS, οι οποίες είναι ένα ενδιάμεσο στάδιο.

O Blume δήλωσε επίσης ότι η Porsche θέλει αποφύγει στο μέλλον το φαινόμενο της αισχροκέρδειας που παρατηρήθηκε με την 911 R, και έτσι σκέφτονται να δίνουν τις ειδικές εκδόσεις με μίσθωση, και όχι για αγορά. Δηλαδή, τα ειδικά μοντέλα να μην ανήκουν στον ιδιοκτήτη, αλλά να πληρώνουν την Porsche σε αντάλλαγμα για τη χρήση του προϊόντος.

Με αυτό τον τρόπο, η Porsche θέλει να περιορίσει το γεγονός ότι οι αγοραστές αποκτούν ένα αυτοκίνητο για να βγάλουν κέρδος, μιας και επιλέγουν να το βάζουν στο γκαράζ τους παρά να το οδηγούν, με τον Blume να τονίζει:

Ενδιαφερόμαστε στο να πουλάμε αυτοκίνητα για οδηγούς, όχι αντιπροσώπους. Βάζουμε τόση αγάπη σε αυτά, με στόχο οι άνθρωποι να τα οδηγήσουν, και όχι να τα κλείνουν σε γκαράζ.