Η πίστα του Nurburgring έχει πολλά εσάκια και ένα από αυτά αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον σχεδιασμό του “S” από το λογότυπο της Supra. Συγκεκριμένα το “S” έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μιμείται το εσάκι που βρίσκεται στο σημείο της Πράσινης Κόλασης που ονομάζεται Wehrseifen.

1Διάβασε επίσης

Αναλύοντας τον κινητήρα της νέας Toyota Supra

Να θυμίσω πως η νέα Toyota Supra φορά έναν 3,0-λιτρο twin-scroll turbo κινητήρα απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής, που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ζυγίζει 1.540 κιλά με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, έχοντα τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

Όλες οι εκδόσεις της Supra που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμες με ενεργό διαφορικό, το οποίο προσφέρει τις “υπηρεσίες” του τόσο όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει, όσο και όταν επιβραδύνει.

2Διάβασε ακόμη

Επίσημο: Toyota Supra, o θρύλος επέστρεψε

Μπορεί να ρυθμιστεί από μηδέν σε πλήρες, 100% κλείδωμα για πιο άμεση απόκριση. Μια ειδική μονάδα ελέγχου παρακολουθεί μια ευρεία γκάμα παραμέτρων, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού, του πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, των στροφών του κινητήρα και του ρυθμού περιστροφής στον κάθετο άξονα (yaw rate) ώστε να γίνεται η καταλληλότερη χρήση του διαφορικού.

Το σύστημα ευστάθειας διαθέτει ειδική επιλογή “track”, όπου η επέμβαση του συστήματος είναι μειωμένη, ώστε να μπορείς να χαρείς τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.