Το όνομα Supra είναι συνώνυμο με αυτό της βελτίωσης και η Toyota το είχε κατά νου όταν σχεδίαζε την πέμπτη γενιά του μοντέλου, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να έχει ορισμένα χαρακτηριστικά που θα συμβάλλουν στη βελτίωση του.
Όπως είπε σε συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός της Supra, ο Tetsuya Tata, η Toyota σχεδίασε τον μπροστά προφυλακτήρα να έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα, προκειμένου να διασφαλίσει πως αν κάποιος βελτιώσει τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα, τότε αυτός να τροφοδοτείται από επαρκή ποσότητα αέρα.
Αυτές οι εισαγωγές δεν ανοικτές στο μοντέλο που βγαίνει από το εργοστάσιο, αφού καλύπτονται από μαύρα προστατευτικά πλαστικά, τα οποία ωστόσο μπορούν να αντικατασταθούν από άλλες εισαγωγές χωρίς τα καπάκια, αυξάνοντας έτσι τον αέρα που πηγαίνει στον κινητήρα.
Επίσης η Toyota σχεδίασε εισαγωγές αέρα στα μπροστινά φτερά και κάτω από τα φωτιστικά σώματα. Και αυτές οι εισαγωγές είναι κλειστές από το εργοστάσιο, αλλά μπορούν να αντικατασταθούν από άλλες με ανοίγματα, ώστε να ψύχονται τα φρένα, να βελτιώνεται η αεροδυναμική και να μειώνεται η θερμοκρασία κάτω από το καπό. Αντίστοιχες εισαγωγές αέρα υπάρχουν και για τα πίσω φρένα, με τις εισαγωγές αυτές να βρίσκονται στις πόρτες.
Η ιαπωνική εταιρία προνόησε και για την πρόσθετη ψύξη του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και έτσι άφησαν χώρο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί ένα ψυγείο με όλες τις σωληνώσεις του. Και σαν να μην έφτανε αυτό, έχουν δημιουργήσει και την βάση για να εγκατασταθούν αυτά.
Η Toyota έχει κάνει τις απαιτούμενες ενισχύσεις για να μπορεί να τοποθετηθεί με ασφάλεια μια μεγάλη πίσω αεροτομή, με το αυτοκίνητο να διαθέτει ακόμη και τις τρύπες που θα βιδώσει η μπάρα θόλων, αλλά και ένα πρόσθετο intercooler.