H Porsche ετοιμάζεται πυρετωδώς για την παρουσίαση της Taycan και την “ηλεκτροποίηση” της μελλοντικής της γκάμας, αλλά -σε πρόσφατη συνέντευξη του- ο επικεφαλής του GT τμήματος, Andreas Preuninger, ήταν ξεκάθαρος ότι δεν υπάρχει κανένα πλάνο για τοποθέτηση κάποιου ηλεκτροκινητήρα στην γκάμα των GT μοντέλων της γερμανικής εταιρίας.

Ο Preuninger τόνισε ότι ούτε η ύπαρξη της υβριδικής έκδοσης της 911 θα δελεάσει το GT τμήμα της Porsche να παρουσιάσει ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο, λέγοντας:

Υπάρχουν πολλές ιδέες για τα κανονικά sports αυτοκίνητα μας να γίνουν ηλεκτρικά, αλλά όχι για τα GT μοντέλα. Εάν ποτέ αποφασίσουμε να “ηλεκτροποιήσουμε” όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μας μέσα σε μια νύχτα, τότε θα έχουμε έναν λόγο να το εξετάσουμε και για τα GT μοντέλα μας. Αλλά, όπως πάντα, πρέπει να υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ των αυτοκινήτων που τρέχουμε στις πίστες με τα αυτοκίνητα που πουλάμε με πινακίδες κυκλοφορίας.

Πρώτον, για να πάρουμε έγκριση τύπου, αλλά πρέπει επίσης να έχουμε το ίδιο DNA στο αυτοκίνητο και να μοιραστούμε την ίδια πλατφόρμα, διαφορετικά χάνουμε την αξιοπιστία μας. Πιστεύω ότι είναι πιο σωστό για εμάς σαν Porsche να επικεντρωθούμε σε τρεις πυλώνες: υβριδικά, πλήρως ηλεκτρικά, αλλά και hardcore, τυπικά sports cars για τα GT μοντέλα μας. Ο Ferry Porsche είπε κάποτε ότι το τελευταίο αυτοκίνητο στη γη θα ήταν ένα sport αυτοκίνητο και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είχε δίκιο. Ευτυχώς τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου μας υποστηρίζουν με GT projects, τα οποία είναι αγνά Porsche με έναν τρόπο που ήταν πάντα η 911.