Στις αρχές Μαρτίου, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ αποφάσισαν ότι από το 2022 η χρήση νέων τεχνολογιών ασφάλειας θα καταστεί υποχρεωτική σε ευρωπαϊκά οχήματα, με στόχο την προστασία των επιβατών, των πεζών και των ποδηλατών. Συγκεκριμένα η ΕΕ αποφάσισε πως εννέα συστήματα υποστήριξης των οδηγών θα καταστούν υποχρεωτικά στην Ευρώπη από το 2022, ανάμεσά τους και ο υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η Volvo είναι ήδη έτοιμη για αυτό το μέτρο, καθώς όλα τα αυτοκίνητα της από το 2020 θα έχουν περιοριστή ταχύτητας στα 180 χλμ/ώρα.

Αυτό επιβεβαιώνει και η Leyre Olavarria, η οποία είναι επικεφαλής των συνδεδεμένων τεχνολογιών αυτοκινήτου της Seat, λέγοντας σε πρόσφατη συνέντευξη της ότι η τεχνολογία που απαιτείται από τις κυβερνήσεις να επιβάλλουν ηλεκτρονικά όρια ταχύτητας στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ήδη, τονίζοντας:

Από τεχνική άποψη, είναι δυνατό, μπορούμε να το κάνουμε. Είναι πιο πολύ νομικό το ζήτημα, το πώς οι ρυθμιστικές αρχές θέλουν να τοποθετηθούν.

Άρα όλα είναι θέμα χρόνου…