Ο Chris Harris είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το Dallara Stradale, ενώ στη συνέχεια πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε και ο Stig, ο οποίος κατάφερε να πετύχει χρόνο 1:12.8 στην πίστα του Top Gear, χρόνος μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργός σε σχέση με το απόλυτο ρεκόρ που πέτυχε η Ferrari 488 Pista .

Το Stradale διαθέτει carbon speedster σώμα kai προσφέρεται αρχικά ως speedster χωρίς πόρτες, αλλά μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε roadster, εγκαθιστώντας ένα παρμπρίζ. Με την προσθήκη ενός T-frame, το Stradale μπορεί να μετατραπεί σε targa, ενώ με την τοποθέτηση των πορτών που ανοίγουν προς τα πάνω, το όχημα μετατρέπεται σε coupe. Επιπλέον, η Dallara δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές του Stradale να τοποθετήσουν μια μεγάλη πίσω αεροτομή, η οποία παράγει 820 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, όταν το αυτοκίνητο πιάσει την τελική του ταχύτητα, η οποία ανέρχεται στα 280 χλμ/ώρα.

Στην καρδιά του Stradale υπάρχει ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 2.3 λίτρων, προερχόμενος από την Ford, o Ford EcoBoost, που αποκτά μεγαλύτερο turbo και νέες βαλβίδες. Αποδίδει 400 ίππους στις 6.200 σ.α.λ, με 500 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς είτε μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε μέσω ενός αυτόματου “robotized” κιβωτίου μονού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι.

Ζυγίζει μόλις 855 κιλά στην βασική του έκδοση, χάρη στην εκτενή χρήση carbon και άλλων σύνθετων υλικών. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το monocoque σασί. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,25 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Με 5η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, τα 100-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ με την ίδια σχέση τα 80-120 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,49 δευτερόλεπτα.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 600 μονάδες, οι οποίες θα κατασκευαστούν μέσα σε βάθος πενταετίας. Το βασικό μοντέλο κοστίζει 155.000 ευρώ χωρίς φόρους, με το παρμπρίζ με το carbon πλαίσιο να κοστίζει επιπλέον €16.600, η targa οροφή 7.700 ευρώ και οι πόρτες 7.300 ευρώ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αγωνιστικά ελαστικά και πολλά ακόμη, που βελτιώνουν την οδήγηση του Stradale, το οποίο είναι σε θέση να παράγει έως και 2G πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές.