Το υπέδαφος της Ινδονησίας είναι πλούσιο σε νικελιούχο λατερίτη, ένα ορυκτό που χρησιμοποιείται στις μπαταρίες των ηλεκτρικών μοντέλων και έτσι οι αρχές της χώρας θέλουν από το 2022 να κατασκευάζονται εκεί και ηλεκτρικά οχήματα.

Στη Χώρα, η Toyota και η Hyundai έχουν εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, με την κυβέρνηση της Ινδονησίας να λέει το 20% της ετήσιας συνολικής παραγωγής αυτοκινήτων έως το 2025, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα.

Στη προσπάθειά της να ενθαρρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα στην Χώρα, η τοπική κυβέρνηση δίνει κίνητρα στους κατασκευαστές, μειώνοντας την φορολογία αυτοκινήτων πολυτελείας.

Η Toyota έχει ήδη δεσμευτεί να επενδύσει 2 δισ. δολάρια στην Ινδονησία τα επόμενα πέντε χρόνια, μέρος των οποίων θα διοχετευθεί στην τοπική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Η Hyundai θα επενδύσει 2,8 δισ. δολάρια στην Ινδονησία ώστε από το 2021 να κατασκευάζει τοπικά SUV, hatchbacks, sedans και ηλεκτρικά οχήματα.