Η γαλλική ομάδα φαίνεται πως έγινε η πρώτη που έκανε τον 1.600αρη turbo υβριδικό κινητήρα να αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα (736 kW).

Σύμφωνα με τον Remi Taffin, τον τεχνικό διευθυντή του κινητήρα της Renault, ο κινητήρας είναι ικανός να αποδώσει 1.000 άλογα σε ορισμένες περιπτώσεις στις κατατακτήριες δοκιμές, μιας και όπως τόνισε ο Taffin, η απόδοση του εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως π.χ η εξωτερική θερμοκρασία.

Ferrari και Mercedes ρωτήθηκαν και αυτές εάν έχουν καταφέρει να σπάσουν το φράγμα των 1.000 ίππων, αλλά οι εκπρόσωποί τους απέφυγαν να απαντήσουν.