Η Bugatti θέλει να προσθέσει και ένα δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της, με τον πρόεδρο της εταιρίας, Stephan Winkelmann, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του, πως αναζητούν μια “σέξι” χρηματοδότηση προκειμένου να αναπτύξουν το νέο τους μοντέλο.

Η Porsche χρησιμοποίησε ένα γερμανικό γραμμάτιο που ονομάζεται Schuldschein για να χρηματοδοτήσει μερικώς την ανάπτυξη και την παραγωγή της Taycan.

Ο Winkelmann, σε ερώτηση σχετικά με το εάν ετοιμάζουν κάποια ηλεκτρική έκδοση της Chiron, απάντησε πως τα hypercars χρειάζονται ακόμη τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά θα μπορούσε να δει ένα λιγότερο ακριβό “καθημερινό” αυτοκίνητο με τα σήματα της Bugatti, με κόστος κοντά στο 1 εκατ. ευρώ, που θα διαθέτει υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.