Η Formula E παρουσίασε κέρδη και προσελκύει νεαρό ηλικιακά κοινό

Σχετικά άρθρα

Όταν το πρωτάθλημα της Formula E ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2014, οι άνθρωποι ήταν σκεπτικοί για το εάν το συγκεκριμένο πρωτάθλημα θα επιβίωνε και θα είχε μέλλον. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ήταν τότε στη μόδα και πολλοί ήταν εκείνοι που αναρωτήθηκαν ποιος θα παρακολουθούσε το συγκεκριμένο πρωτάθλημα. Πέντε χρόνια μετά, τα νούμερα δείχνουν πως την Formula E την παρακολουθεί νεαρό ηλικιακά κοινό.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Formula 1, μόλις το 14% των θεατών της είναι κάτω των 25 ετών, ενώ το 30% βρίσκεται ανάμεσα στα 25-34 έτη. Σε ότι έχει να κάνει με τους οπαδούς και ακολούθους της F1 στα social media, το 62% είναι κάτω των 45 ετών. Αυτοί δεν είναι οι ιδανικοί αριθμοί όταν κάποιος θέλει να δει την διατήρηση της μακροζωίας που θα έχει μια σειρά αγώνων.

Στην Formula E ωστόσο, τα πράγματα είναι καλύτερα, με το 72% των οπαδών και ακολούθων της στα κοινωνικά δίκτυα, να έχουν ηλικία μικρότερη των 35 ετών. Σε ότι αφορά την τηλεθέαση, αυτή αυξήθηκε κατά 24%, αφού περισσότεροι από 411 άνθρωποι παρακολούθησαν κάποιον αγώνα την περσινή σεζόν.

Επίσης η Formula E τα πηγαίνει καλά και από οικονομικής άποψης, παρουσιάζοντας κέρδη για πρώτη φορά, με τα συνολικά έσοδα της να αυξήθηκαν την περσινή σεζόν κατά 50%, αφού ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ οι χορηγίες παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 25%.

Σίγουρα οι αριθμοί δεν είναι τεράστιοι και δεν μπορούν να συγκριθούν με τα χρήματα που παράγει η Formula 1, αλλά με όλο και περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων να στρέφονται στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα, είναι δεδομένο πως η δημοφιλία του θα αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο και όλο και περισσότεροι χορηγοί θα εμπλέκονται με το συγκεκριμένο πρωτάθλημα.

Η έκτη σεζόν της Formula E ξεκινά στις 22 Νοεμβρίου 2019 στη Σαουδική Αραβία.

ΠηγήReuters.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...