Η Honda την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε το Honda e και έχει θέσει ως στόχο να πουλά τουλάχιστον 10.000 μονάδες του ετησίως στην Ευρώπη, προκειμένου να αποφύγει να πληρώσει χρηματικά πρόστιμα στην Ε.Ε, λόγω της θέσπισης των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών, που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν μέσο όρο εκπομπών CO2 μικρότερο των 95 γρ/χλμ.
Η εταιρία έχει ήδη 40.000 παραγγελίες για το νέο της μοντέλο, ενώ προσφέρει και το CR-V Hybrid, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το Honda e στη Γερμανία κοστίζει από 29.470 ευρώ στην βασική έκδοση των 136 ίππων και από 32.470 ευρώ στην έκδοση Advance των 154 ίππων. Στην Ελλάδα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.
Η ροπή και στις δύο εκδόσεις ανέρχεται στα 315 Nm, με το πισωκίνητο μοντέλο μήκους 3.895 mm, πλάτους 1.750 mm και ύψους 1.495 mm,να έχει ιδανική κατανομή βάρους 50:50, χαμηλό κέντρο βάρους (περίπου 50 εκατοστά από το έδαφος) και Sport mode που προσφέρει γρηγορότερη επιτάχυνση.
Διάβασε επίσης
Το χαμηλό κέντρο βάρους και η ανεξάρτητη McPherson Strut ανάρτηση προσφέρουν “εξαιρετικό χειρισμό και άνεση”, παρόμοια με αυτά αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών. Το Honda e είναι το πρώτο μοντέλο της Honda που διαθέτει κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες.
Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 35,5 kWh και προσφέρεται αυτονομία έως και 220 χλμ ανά φόρτιση. Με χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία φορτίζει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα.
Η Honda θέλει το 100% των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025.