Το δημοφιλέστατο ιαπωνικό roadster έχει αποτελέσει βάση για την τρέλα βελτίωσης κάθε ιδιοκτήτη και tuning house. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε δύο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις.

Το ασημί MX-5 (NB), του Mat Watson από το CarWow, κινείται με τον 1.800άρη εργοστασιακό κινητήρα, αλλά διαθέτει ένα κιτ κομπρέσορα, που αυξάνει την απόδοση στα 198 άλογα με 237 Nm στους τροχούς.

Από την άλλη, το κόκκινο MX-5 (NA) του Alex Kersten από το CarThrottle, κινείται με έναν ατμοσφαιρικό 3,0-λιτρο V6 κινητήρα, απόδοσης 250 με 260 άλογα και 325 Nm ροπής. Ποιο πιστεύεις βγάζει καλύτερα τα άλογα στον δρόμο;