Η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη teaser φωτογραφία του νέου της αγωνιστικού για την GT3 κατηγορία, το οποίο θα βασίζεται στη νέα γενιά της M4. Η νέα M4 GT3 θα είναι διαθέσιμη για τους πελάτες της εταιρίας από το 2022 και θα αντικαταστήσει τη αγωνιστική M6 GT3, η οποία λανσαρίστηκε το 2016, και μεταξύ άλλων έχει κατακτήσει τις νίκες στον 24ωρο αγώνα του Spa-Francorchamps και το GT World Cup της FIA στο Macau.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς για την BMW να ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού, αλλά ανέφερε ότι η εξέλιξη της νέας M4 GT3 έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες, ενώ το 2020 θα κάνει εκτενείς δοκιμές σε πίστες ανά τον κόσμο. Ακόμα, η βαυαρέζικη φίρμα τόνισε ότι ο κινητήρας και το πλαίσιο του αυτοκινήτου παραγωγής αποτελεί την τέλεια βάση για την ανάπτυξη της αγωνιστικής έκδοσης της M4 GT3.
H BMW είπε ότι η εμφάνιση του αγωνιστικού θα αντλεί αρκετά στοιχεία από το αυτοκίνητο παραγωγής, και από την παραπάνω teaser φωτογραφία διακρίνεται ξεκάθαρα ότι ότι η γερμανική εταιρία επέλεξε να περάσει στην παραγωγή την τεράστια μάσκα που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης στο Concept 4, το πρωτότυπο της νέας Σειράς 4. Μιλώντας για τη νέα M4, η BMW επιβεβαίωσε ότι το μοντέλο θα φορά τον S58 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα, που θα διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, θα έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.
Σύμφωνα με την εταιρία η απόδοση του θα είναι τουλάχιστον 500 άλογα, με τις μέχρι σήμερα φήμες να λένε ότι θα υπάρχουν διαθέσιμες τρεις εκδόσεις. Η πρώτη λέγεται ότι θα αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής, ίσως και περισσότερα. Σε αυτές τις εκδόσεις τα αυτοκίνητα θα είναι τετρακίνητα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF. Η τρίτη έκδοση θα αποδίδει 450 άλογα, θα είναι πισωκίνητη, με τον κινητήρα να συνδυάζεται και με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.